raskaus ja supistukset??

millä viikolla on supistellu ,mitenkä kovaa ja onko ne loppunu vai joutuko synnyttää lähtee?

mulla rv 33 menossa.harjotus suppareita tullu jo viikkoja monta päivässä(ehkä n 20,tosi puristavia)nyt suppareitten mukaan tullu menkkakipuja ja alapäätä vihloo monesti päivässä.kävin neuvolassa kyselemässä mutta sanovat ettei enää näillä viikolla mitään esto lääkkeitä anneta.jos syntyy nii saapi syntyy..mietityttää silti
 
äiti85 harmaana
Mulle sanoivat neuvolassa, että laita paperille ylös supparit, kesto ja 1-5 kipuaste.. Jos alkaa olee säännöllisiä ja tietyllä välillä, niin ota yhteys äitipolille..

Mulla tosin viikkoja vasta 26, joten en tiiä miten sun kanssa toimitaan, mutta voisin suositella tuota paperille merkintää ja soittoa äitipolille, josko ne sitten siellä osaisi jotain ohjetta antaa...

Mutta jos tihenee, niin onnea synnytykseen.. :whistle: :flower:
 
mulla alko supistelemaa rv 15 lähtien vaikka vatsaa ei ollu paljon mitää. vatsa vain meni säännöllisesti kovaksi ja päivittäin mutt eivät olleet kivuliaita kuin vasta synnytyksessä. ja kaikki 3 lasta synty täysiaikaisina
 

Yhteistyössä