raskaus ja seksikumppani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -----
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-----

Vieras
mistä seksiseuraa raskaana olevalle? vai onko se täysin säälittävää edes sellaista hakea? lapsen isä on kuvioissa, mutta emme seurustele. (oli seksikumppani ja tapahtui vahinko.) olemme nähneet mutta hän ei ole yrittänyt mitään tai tehnyt minkään sortin aloitetta. itse en kehtaa koska tunnen itseni ei-haluttavaksi raskauden takia. raskaus on jo kuudennella kuulla että tuota mahaakin on jonkin verran.

Kysyisin kyllä pientä ystävänpalvelusta lapsen isältä. Ajatus, että mies kävisi paneskelemassa naista, joka on toiselle miehelle raskaana, ei houkuttele varmaan miestä..
Taas isää se ei niin paljoa huikasis, kun kuitenkin oma lapsi kyseessä.

Jos sulla on epähaluttava olo raskauden takia niin olisiko todella helpompi ehdottaa osallistumista jollekin ulkopuoliselle kuin lapsen isälle? Rohkaistu, juota sille vaikka vähän rentouttavia ja käy kimppuun :p

sanoit että et koe itteäsi ei-haluttavaksi koska mahasi alkaa näkyä.. minulla oli sama tunne silloin, mutta mieheni sanoi että raskaana ollessa nainen on tosi seksikäs!! :o ja oon monelta muultakin mieheltä kuullu et nainen on kauneimmillaa ku on raskaana :) jopa anoppini uudelta mieheltä :D

Mistä moinen aatos voi syntyä, ettei raskaana oleva nainen on herkullisen näköinen ja haluttava. Siinä on sekin hyvä puoli ettei "vahinkoa" voi sattua. Tautien kanssa on syytä olla tarkkana. Osa niistä on aika ikäviä.

Olen halukas seksisuhteeseen raskaana olevan naisen kanssa. Olen komea, hyvävartaloinen sekä terve ja luotettava. Puolisoni ei raskaana ollesssaan halunnut seksiä, mutta itse pidän raskaana olevaa naista kauniina ja haluttavana. Ota yhteys karme@hotmail.com

mistä seksiseuraa raskaana olevalle? vai onko se täysin säälittävää edes sellaista hakea? lapsen isä on kuvioissa, mutta emme seurustele. (oli seksikumppani ja tapahtui vahinko.) olemme nähneet mutta hän ei ole yrittänyt mitään tai tehnyt minkään sortin aloitetta. itse en kehtaa koska tunnen itseni ei-haluttavaksi raskauden takia. raskaus on jo kuudennella kuulla että tuota mahaakin on jonkin verran.

Moi!
Olen yh-iskä ja mielelläni tapaisin sinut ja pitäisin hyvänä.Kirjoita:mikko.mannerhovi@rokki.net

Yhteistyössä