V
"Vieras"
Vieras
Mistä tällaiset kumpuaa?! En kestä tätä v*tutusta! Raskaus on todella toivottu, mutta tuntuu että lähtee järki päästä tämän ärsytyksen kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 3 viikkoa jäljellä;25708196:saan ihme raivareita pienistä asioista, esim. tv on liian kovalla tai matolla on pölyä.
Mähän kiroilenkin nyt raskausaikana ku turkkilainen! Vitut ja perkeleet lentää vaikka yleensä
oon sellanen kielipoliisi muidenkin suhteen.
3 viikkoa vielä....
Alkuperäinen kirjoittaja kuten myös;25708193:Kuten myös itselläni oli. Varsinkin keskiraskaudessa. Tuli välillä tunne, että pitäisi sulkea itsensä loppuajaksi johonkin, ettei vaan rupea huutamaan ajatuksiaan ääneen esim töissä. Helpotti, kun viimeinen kolmannes kierähti käyntiin - tosin olin jo hyvin väsynyt raskaana olemiseen silloin...
Täällä kans yks heikkohermoinen raskaanaoleva! Yks päivä olin miehen kanssa tukussa ja siä on kahvila kassojen jälkeen. Ennen kahvilan ostokset on maksettu kahvilaan, mutta nyt sit ilmotettiinkin et maksu nykyään tukun kassoille. Kyl meinaan tällä hormonihirviöllä meinas pasmat mennä sekaisin ja jäi sit mehu ja pulla ostamatta (vaikka mies olis ne käyny maksaan, ja kanssakin siinä muutaman metrin päässä)![]()
Ja sitä en ymmärrä, kun sanotaan et raskaana nainen on kauneimmillaan? Kenen mielestä on kaunista kun turpoo joka suuntaan, kävely muistuttaa vaappumista, hiukset rasvottuu päivässä ja naama on kun teini-ikäisellä? Ei ihan oo mun käsitykseni kauneudestaOnneks mies sentään yrittää piristää kehumalla
![]()