Raskaus, ja rakas harrastus uhkaa jäädä tauolle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Harrastan potkunyrkkeilyä, ja nyt huomasinkin olevani raskaana. Viikkoja ilmeisesti n. 6 kasassa.

Tässä on nyt hirveä pohdinta, maksanko vuosimaksua, sillä en tiedä voinko tuolla treeneissä mitään tehdä. Tai no säkkiä hakata ja jotain tekniikoita, sekä tietty lihaskuntotreenejä joiltain osin.

Kannattaako tuosta jatkaa? Haluaisin ainakin jouluun saakka käydä, mutta onko siinä järkeä, kun en pysty kehittymään lainkaan. Ainoastaan sivusta seurata ja yrittää sitten tehdä säkkiin niitä asioita, joita muut tekevät pareittain. Tuleeko turhautuminen?

Ellei sitten tarjoutuisi jollekin nuorten kurssille apuohjaajaksi, pysyisi vähän mukana, mutta ei olisi niin kova tahti.

Näinhän se on käynyt meille monelle rankempien lajien harrastajille että rakkaat harrastukset on pantu tauolle raskausajaksi. Sitten niitä on jatkettu mahdollisuuksien mukaan lapsen synnyttyä. Elämä on täynnä valintoja ;D

Minä en harrastaisi puoliteholla, vaan palaisin täysillä mukaan sitten kun taas pystyn.

Tuo nuorten kurssille apuohjaajaksi meneminen kuulostaa (minusta) kivalta, etenkin jos siellä pystyy sitten toimimaan suht normaalisti raskaudesta huolimatta. Asioiden selittäminen ja näyttäminen toisille voi aiheuttaa itsellekin uudenlaisia oppimisen kokemuksia tutuissakin asioissa.

[QUOTE="Elli";27182643]Vaihtaisin lajia. En antaisi itselleni anteeksi, jos minun harrastukseni takia sikiölle sattuisi jotain.[/QUOTE]

Näin kans.
Potkunyrkkeily ei tod oo turvallisemmasta päästä raskaana ollessa.

mä lopetin nyrkkeilyn raskausajaksi- kummassakin raskaudessa. Kävin sitten punttiksella ja lenkillä. Mulla päätökseen vaikutti myös se, että mulla tuli runsasta verenmvuoton n.rv11 ja lääkäri suositteli ottamaan rauhallisemmin.

Mä jatkoin kilpanyrkkeilytreeneissä viikolle 37 asti. Itse löin tietysti pariin kaikkia lyöntejä, mut pari ei saanu lyödä alas. Vatsan kasvaessa pariharjoitukset jäi vähemmäksi mut paljon pistareita/tekniikkaharjoituksia, lihaskuntoa jne. Itehän sä tunnet sen mitä pystyt tekemään ja mitä et. :)

Kaikkihan on susta itsestä kiinni mm. turhautuinen yms..
Mä harrastan ratsastusta ja jatkoin sitä myös raskauduttuani aina viikolle 30 saakka, sen jälkeen jouduin lopettamaan liitoskipujen takia..

Ajattelisin että korkeat potkut aiheuttaa sen verran rajuja vartalon kierotja yms että ei tunnu viksulta harrastukselta enää puolenvälin jälkeen. Mut en tiiä, kyllä sä varmast jouluun saaakka pystyt jotain tekemään, paitsi sitten ottamaan potkuja vatsaan.

Yhteistyössä