A
"a.p"
Vieras
Harrastan potkunyrkkeilyä, ja nyt huomasinkin olevani raskaana. Viikkoja ilmeisesti n. 6 kasassa.
Tässä on nyt hirveä pohdinta, maksanko vuosimaksua, sillä en tiedä voinko tuolla treeneissä mitään tehdä. Tai no säkkiä hakata ja jotain tekniikoita, sekä tietty lihaskuntotreenejä joiltain osin.
Kannattaako tuosta jatkaa? Haluaisin ainakin jouluun saakka käydä, mutta onko siinä järkeä, kun en pysty kehittymään lainkaan. Ainoastaan sivusta seurata ja yrittää sitten tehdä säkkiin niitä asioita, joita muut tekevät pareittain. Tuleeko turhautuminen?
Ellei sitten tarjoutuisi jollekin nuorten kurssille apuohjaajaksi, pysyisi vähän mukana, mutta ei olisi niin kova tahti.
Tässä on nyt hirveä pohdinta, maksanko vuosimaksua, sillä en tiedä voinko tuolla treeneissä mitään tehdä. Tai no säkkiä hakata ja jotain tekniikoita, sekä tietty lihaskuntotreenejä joiltain osin.
Kannattaako tuosta jatkaa? Haluaisin ainakin jouluun saakka käydä, mutta onko siinä järkeä, kun en pysty kehittymään lainkaan. Ainoastaan sivusta seurata ja yrittää sitten tehdä säkkiin niitä asioita, joita muut tekevät pareittain. Tuleeko turhautuminen?
Ellei sitten tarjoutuisi jollekin nuorten kurssille apuohjaajaksi, pysyisi vähän mukana, mutta ei olisi niin kova tahti.