Raskaus ja kalorit/pvä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyvä

Vieras
Minkä verran tarvii kaloreita päivässä raskaana ollessa, et paino pysyy normaalina? Oon pitänyt nyt joulun jälkeen 1700kcal/pvä ku aiemmin tuli niin paljon porsasteltua.

peruskulutus n.2200 kcl/päivä kiloklubin mukaan. Normaalitilassa olevalla. Raskaana ollessa kuluttanee vähän enempi.. ite rv 32 tällä hetkellä ja reilu 10 kg tullu. Yleensä on se 10kg jäänyt jo laitoksella ja jos aikoo imettää, niin on ihan hyvä että on "vararavintoa"

neuvolassa sanoo..tyhmiä, kun ei anna fiksuja neuvoja, että olis kohtuullista meninikiä, eikä kukaan laihduttais liikaa. Ihmeellistä muutenki kaikkien asenne sitä kohtaan, et vähän pitäis huolta painostaan

Oon 170cm pitkä ja normaali painoinen (vielä). Tosin itsellä ei vaakaa mut siis vaatteet kertoo painon etten ole ainakaan nyt vielä lihonut... rv kohta 13. Tykkään lenkkeillä, mut viime aikoina en oo liikkunut yhtään, kovien pakkasten ja laiskuuden takia. Sen verran et joka päivä vähän siivoillut kotia. Mut ku ilmat vähän tästä - 30asteesta lämpenee niin alan käveleen taas vähintään joka toinen pvä sen 1h...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oon rekisteröitynyt kiloklubiin vuosia sitten.. mut nyt oon muistanut taas 3 pvä aikana merkata syömiset :)

Kannattaa huolehtia siitä että syö riittävästi ja monipuolisesti, että vauva ja sinä itse saatte tarpeeksi ja riittävästi kaikkea. :) Tuo kiloklubi onkin siitä hyvä että pitää huolen monipuolisuudesta.. Onnellista odotusta!! Elä ressaa liikaa painon kanssa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oon rekisteröitynyt kiloklubiin vuosia sitten.. mut nyt oon muistanut taas 3 pvä aikana merkata syömiset :)

Kannattaa huolehtia siitä että syö riittävästi ja monipuolisesti, että vauva ja sinä itse saatte tarpeeksi ja riittävästi kaikkea. :) Tuo kiloklubi onkin siitä hyvä että pitää huolen monipuolisuudesta.. Onnellista odotusta!! Elä ressaa liikaa painon kanssa. :)

Mä aattelinkin et pidän kirjaa niin paljon ku muistan tuolla niin näen etten kuitenkaan itseäni syö 100kiloiseksi enkä laihdukaan :) Ja kiitos :)

Yhteistyössä