Raskaus ja imetys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninnu

Vieras
Onko mahdollisesti täällä palstoilla muita, joilla esikoinen alta vuoden ja uusi tulollaan?

Itsellä poika vajaa 8 kk ja uusi raskaus alkanut. LA raskaulaskurin mukaan olisi huhtikuun lopulla.

Jatkoin esikoiseni imetystä ja alkuraskaus oli tosi ""huono"" Eli pahoinvointia lähes ympäri vuorokauden. Mites muilla?

Juu, samassa tilanteessa toivottavasti olen... tai olin. Minulla vuoden ikäinen esikoinen, jota imetin, kunnes sain tietää raskaudesta. Olen lukenut, ettei imetys haittaa masunasukkia, mutta jotenkin tiedon saatuani tulimme mieheni kanssa siihen tulokseen, että lopetan esikoisen imetyksen, kun ennen vanhaan on kuitenkin oltu tietävinään, että imetys lisää keskenmenon vaaraa ja meillä esikoinen jo ""iso"" ja juo lehmänmaitoa ongelmitta, niin eipähän tarvitse itseään syyttää, jos jotain tapahtuu. Haikeeta oli, mutta tuntui kuitenkin oikealta. Plussasin siis vasta lauantaina, enkä oikein osaa uskoa asiaa todeksi, toivon vaan, että kaikki etenee suotuisasti. Onnellista odotusta ap:llekin!

Yhteistyössä