Raskaus ja iho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taustailija

Vieras

Usein sanotaan, että tyttövauvoja odottaessa äidin "kauneus" katoaa, eli tulee finnejä yms... Meillä 2 ihanaa tyttöä ja mulle jäi molemmista raskauksista erityisesti mieleen, että koko aikana ei ollut YHTÄÄN näppyä / finniä missään... Ei mulla muutenkaan mitään aknea ole, mutta finnejä kyllä aivan riittävästi aika ajoin varsinkin ennen menkkoja..

Nyt olen taas raskaana, aika alussa tosin, mutta näpyt eivät näytäkään katoavan mihinkään...höh. Joo, tosi oleellinen juttu, tiedän :) Uteliaisuuttani kuitenkin kyselen, miten muilla ? Siis päteekö tässäkin vaan se, että kaikki raskaudet on erilaisia, vai onko joku huomannut, että liittyisi esim. vauvan sukupuoleen ? Mulla kyllä oli jo ennen tätä raskautta huonompi iho, kuin ennen kahta edellistä. Saattaa siis olla vaan joku kiva aikuisiän akne tai jtn, plaah.

Eka on meillä poika, eikä häntä odottaessani ollut mitään finnejä (eikä oikeastaan muitakaan vaivoja).

Nyt odotan toista ja aivan hulluna kukkinut naama tän ekan kolmanneksen. Huomenna alkaa 13. vko ja tän viikon aikana naamakin on rauhoittunut. Toivon kovasti tyttöä, ja toivon myös, että tämä erilainen raskaus olisi viite siihen suuntaan.

Mulla kaksi tyttöä ja heidän raskausaikana olin omasta mielestäni ihan kaunis ja kukkea ;) , eikä ollut näppylöitä naamassa.
tässä kolmannessa raskaudessa tuli alkuun heti ihan kamalia näppylöitä naamaan, ja finnit kukki johonkin rv 20 asti. Mutta tyttö on tälläkin kertaa tulossa joten ei kyllä ainakaan minulla liittynyt vauvan sukupuoleen! :D

Ekassa naama tosi hyvässä kunnossa koko raskauden ajan (myöskään hiukset ei rasvoittunu ollenkaan entiseen malliin) ja tyttö tuli. Toinen raskaus kun alko niin naama alko kukkimaan ihan kunnolla. No se meni sit kesken ja tajusin jäkeenpäin että siitä hetkestä myös iho parani. Sukupuolta en tiennyt, oli niin alussa.

Tosiaan, mulla muuten myös rasvoittuu hiukset ihan villisti... Mut joo, itsekin uskon enemmän siihen, että raskaudet vaan on erilaisia. En siis vielä ryhdy vaaleansinistä ostamaan ;) Olisihan se poikavauvakin kiva kokea, kun ovat kuulemma niin erilaisia, mutta aivan yhtä tervetullut tietysti olisi vielä yksi pikkuinen tyttö :) Kunhan nyt ylipäätään olisi VAIN yksi vaavi, meillä nimittäin suvussa tosi paljon kaksosia, jopa kahdet samassa perheessä, mutta nyt ei ole vuosikymmeniin ollut yhtään kaksosraskautta...