raskaus+häät??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CC-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CC-

Aktiivinen jäsen
09.04.2008
1 139
0
36
Onko täälllä ketään, joka on mennyt raskaana ollessaan naimisiin? Millaisen hääpuvun/juhlapuvun olette laittaneet? Meillä on häät heinäkuun lopussa ja viikkoja silloin n. 22.

me menimme naimisiin, kun olin yhdeksännellä kuulla raskaana. Hääpuvun minulle teki eräs tuttu ompelijamme. Se oli sellainen vähän empire (?) -tyylinen hääpuku eli jokseenkin tällainen

http://www.pukuvuokraamo.net/uusi/index.php?kuva_id=1198794989&subkuva=73&id=3&tuoteid=189&start=4

Sulla tosin on paljon vähemmän viikkoja kyseisenä ajankohtana kasassa, eli vaihtoehtoja luulisi olevan paljon muitakin.

:wave: Meidät vihittiin kun olin rv 10. Morsiuspuku oli ostettu ennen kuin tulin raskaaksi ja puvun kanssa oli hääpäivän aamuna hieman ongelmia... Rinnat eivät meinanneet mahtua aluskorsetin kuppeihin ja alavatsa pömpötti niin, että ostettaessa tosi mukava puku puristi aika ikävästi. Onneksi viikkoja ei ollut sen enempää.
Tosiaan, äitiyshääpuku on hyvä vaihtoehto. Myös perusmorsiuspuvuista saattaa löytyä empiremallinen puku, jossa vyötärönauhaa ei ole ja masu mahtuu =)

Joo, mä olin viikolla 19 muistaakseni esikoisesta. En halunnut mitään tissien alta leviävää pukua, vaan puku oli tyköistuva vatsan päälle asti. Maha oli kyllä aika pieni vielä silloin. Pukuun piti vaan ottaa tarpeeksi suurennusvaraa saumoihin ja tehdä sovitukset ihan viime tingassa, eikä se ollut mikään ongelma. Eniten jännitin, mahtuisko tissit D-kupin olkaimettomiin liiveihin, ettei tarvitsisi käyttää mitään silikoninauhoja, ja mahtui ne, juuri ja juuri.

Uusimmat

Yhteistyössä