raskaus ajan himoja...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja namskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

namskis

Vieras
ja missä vaiheessa ne on iskenyt? mulla on nyt rv 33+ menossa ja jokusen viikon oon ollut ihan himona tuorekurkkuun :)

aijemmin ei juuri ole ollut himoja...ehkä suklaa vanukas välillä vähän mut se on päivän kahen himo toisinaan..nyt on jo useamman viikon ollut tuo kurkku...

Mulla kans tuorekurkku.. kalliiksi käy tähän aikaan vuodesta! :D liekäöjoku puutos sitten.. Ja toinen, kaikki tosi voimakkaan makuiset purkat.. blistex-huulivoidetta tekis mieli kans syödä. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Mulla kans tuorekurkku.. kalliiksi käy tähän aikaan vuodesta! :D liekäöjoku puutos sitten.. Ja toinen, kaikki tosi voimakkaan makuiset purkat.. blistex-huulivoidetta tekis mieli kans syödä. :snotty:

täällä kans menee tuorekurkkua toisinaan 1-2 kurkkua kerta heitolla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Ja toinen, kaikki tosi voimakkaan makuiset purkat.. blistex-huulivoidetta tekis mieli kans syödä. :snotty:

Minulla on kanssa himo purukumiin! Ja se sininen Pepsodent X-Fresh-hammastahna, se maistuu niin taivaalliselta että sitä tekisi mieli syödä!:D Lisäksi alkuraskaudesta oli liharuuan himo, keskiraskaudesta salmiakin ja Turkin pippuri-karkkien himo, ja läpi koko raskauden on ollut aivan hillitön appelsiinimehun himo!

Joo, no täällä ne himot alko heti.. :D Tai siis mieliteot ja vaihtelee päivittäin. Lähinnä tekee millon mieli mitäkin karkkia. :D :p :ashamed: Sama vika esikoisesta, teki vaan mieli herkkuja kuten esim. tuoretta pullaa ja kylmää maitoa. Namiiiiiiii! :p

Sillon tällön tekee mieli hampurilasta tai subia tai pizzaa... Joka pvä melkeen eri juttu. :D
Onneks ei kuiteskaan paino pääse nousemaan normaalia enempää vaikka vähän annankin mieliteoille periks, kokoaikanen oksentaminen pitää siitä huolen. :x

Yhteistyössä