Raskaudet ja peräpukamat.

Mulla ei ekassa raskaudessa mitään ongelmia, toisen raskauden aikana tulivat pahana. Reseptilääkekään ei auta kuin hetkeksi. Onko enää vaihtoehtoa kuin leikkaus ja minkälainen toimenpide se on. Pelottaa mennä lääkäriin tämän asian tiimoilta kun puhuttiin vielä, että kolmannessa raskaudessa voivat olla yhtä helvettiä. Uskallanko olla edes enää raskaana.
 
kannattais käydä ennen kolmatta raskautta näyttämässä kirurgille. Mulle kävi just noin että ekassa kyl tulivat mut menivät pian pois ,toisessa kiusasivat puoli vuotta mutta paranivat ja kolmannessa sitten tulehtuivat niin pahasti ettei normaalista elämästä enää tullut mitään. Leikkaus oli suht helppo, noh ainakin nopea ja siks helppo kun vaan odotti että nyt helpottaa. Kyllähän se paraneminen kesti mutta särkylääkkeet, lämpimät kylvyt ja suihkuttelu auttoi, eikä ole enää vaivanneet.Leikkauksesta aikaa jo 2.v.
Lääkärille vaan, voi olla ettei tarvii leikata vaan ns. hirttokin voi auttaa, ja siitä toipuminen on paljon nopeampaa.
 
Mulla tuli kolmannen synnytyksen jälkeen todella tuskalliset pukamat ja haavaumat...apteekki voiteet yms tepsivät hetkeksi :(
Aloin ihan muihin vaivoihin juomaan sitten aloe vera gel- juomaa ja hupsista, oireet alkoivat parantumaan ja kuulin vielä että sellainen aloe vera consentrate voide on vielä mainio...
On kyllä ollut mulle helpotus! Ja kerran jäi juoma "katkolle" hetkeksi aikaa ja heti tulivat pukamat takaisin, nyt ei uskalla olla ilman ;)
 

Yhteistyössä