Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin mäkin mun isälle laitoin viestiä, et "tyttö tuli" Ja se kyllä lievästi sanottuna loukkaantu....Alkuperäinen kirjoittaja täällä:soitin sairaalasta että tyttö tuli
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:Mulla nyt viikko 12 meneillään ja en tosiaan vielä haluaisi kertoa... :ashamed:
Olen kertonut noista aiemmista jollain viikolla 8, mutta nyt olen ymmärtänyt, ettei äitini kaipaa enempää lapsenlapsia. Sanoi minulle, että "aika aikaa kutakin" kyllä sulle sit seuraavaks suodaan niitä lapsenlapsia. EI HITTO! ikää mulla 24v... Siks en halua kertoa kun en halua turhaan tappelua äitin kaa, loukkaannun vaan. Viimeksikin se muka oli iloinen, mutta petyin TODELLA hänen kommentistaan...Alkuperäinen kirjoittaja mallura:miksi raskaudesta ei uskalleta kertoa vaikka heti omille vanhemmille?no tiedän että keskenmeno voi osua kohdille mutta se on osa elämää ja vanhemmat varmasti ymmärtävät hienotunteisuuden siinä tilanteessa. Mua loukkais todella isosti jos mulle kerrottas lapsenlapsesta vasta joskus puolivälissä raskautta mutta kukin tyylillään.
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:Olen kertonut noista aiemmista jollain viikolla 8, mutta nyt olen ymmärtänyt, ettei äitini kaipaa enempää lapsenlapsia. Sanoi minulle, että "aika aikaa kutakin" kyllä sulle sit seuraavaks suodaan niitä lapsenlapsia. EI HITTO! ikää mulla 24v... Siks en halua kertoa kun en halua turhaan tappelua äitin kaa, loukkaannun vaan. Viimeksikin se muka oli iloinen, mutta petyin TODELLA hänen kommentistaan...Alkuperäinen kirjoittaja mallura:miksi raskaudesta ei uskalleta kertoa vaikka heti omille vanhemmille?no tiedän että keskenmeno voi osua kohdille mutta se on osa elämää ja vanhemmat varmasti ymmärtävät hienotunteisuuden siinä tilanteessa. Mua loukkais todella isosti jos mulle kerrottas lapsenlapsesta vasta joskus puolivälissä raskautta mutta kukin tyylillään.
Se olisikin eriasia jos tuleva isovanhempi osaisi iloita meidän kanssamme.
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:Niin mäkin mun isälle laitoin viestiä, et "tyttö tuli" Ja se kyllä lievästi sanottuna loukkaantu....Alkuperäinen kirjoittaja täällä:soitin sairaalasta että tyttö tuli
Alkuperäinen kirjoittaja mallura:miksi raskaudesta ei uskalleta kertoa vaikka heti omille vanhemmille?no tiedän että keskenmeno voi osua kohdille mutta se on osa elämää ja vanhemmat varmasti ymmärtävät hienotunteisuuden siinä tilanteessa. Mua loukkais todella isosti jos mulle kerrottas lapsenlapsesta vasta joskus puolivälissä raskautta mutta kukin tyylillään.
Alkuperäinen kirjoittaja idu:Kerroin äidilleni samana päivänä kun plussasin
Alkuperäinen kirjoittaja mallura:Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:Olen kertonut noista aiemmista jollain viikolla 8, mutta nyt olen ymmärtänyt, ettei äitini kaipaa enempää lapsenlapsia. Sanoi minulle, että "aika aikaa kutakin" kyllä sulle sit seuraavaks suodaan niitä lapsenlapsia. EI HITTO! ikää mulla 24v... Siks en halua kertoa kun en halua turhaan tappelua äitin kaa, loukkaannun vaan. Viimeksikin se muka oli iloinen, mutta petyin TODELLA hänen kommentistaan...Alkuperäinen kirjoittaja mallura:miksi raskaudesta ei uskalleta kertoa vaikka heti omille vanhemmille?no tiedän että keskenmeno voi osua kohdille mutta se on osa elämää ja vanhemmat varmasti ymmärtävät hienotunteisuuden siinä tilanteessa. Mua loukkais todella isosti jos mulle kerrottas lapsenlapsesta vasta joskus puolivälissä raskautta mutta kukin tyylillään.
Se olisikin eriasia jos tuleva isovanhempi osaisi iloita meidän kanssamme.
miksi äitisi kommentoi noin? siis onko siihen joku syy miksi hänen mielestään teille ei pitäisi lapsia enempää tulla? joutuuko hän hoitamaan lapsianne paljon tai muutoin huolehtimaan elämästänne joko näkyvästi tai itsekseen? tuossa tapauksessa ymmärrän äitisi kommentin, muutoin en. kertoisin siltikin vauvasta nyt. mummilla olisi aikaa sulatella asiaa eikä vasta sitten kun vauva melkein on syntynyt tulisi pahoittamaan mieltäsi kun tarvitset iloisen mielen jaksaaksesi vauvan kanssa. :hug:
Me ei nähty vuoteen. Ja ei ole minun tehtävä soittaa omalle isälleni (joka oli silloin n 40v), että mitä kuuluu....Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:Niin mäkin mun isälle laitoin viestiä, et "tyttö tuli" Ja se kyllä lievästi sanottuna loukkaantu....Alkuperäinen kirjoittaja täällä:soitin sairaalasta että tyttö tuli
Miten on mahdollista? Ettekö nähneet kuukausiin?
Alkuperäinen kirjoittaja jj:Mä kerroin np-ultran jälkeen, aiemmin en uskaltanut