?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja vielä lisäyksenä tähän että minulla on jo kaksi ihanaa lasta.aina olen ollut aborttia vastaan (siis että en itse haluaisi sellaista tehdä ) keskenmenojakin on ollut nuoruudessa 2. en taida pystä aborttiin, katuisin sitä koko loppuelämäni....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos teille vastauksista, en siis tee päätöstäni pelkästään sen vuoksi mitä muut ajattelevat asiasta, vaan päätän asiasta omien tuntojeni mukaan. halusin kuulla asiasta eri mielipiteitä. ei tarvinnut pitkään miettiä pidänkö lapsen, vai en. en pysty aborttiin, enkä kestä ajatusta että luopuisin lapsestani, joten haluan tämän raskauden jatkuvan.
olen 22-vuotias (monen mielestä täysi lapsi)
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja vielä lisäyksenä tähän että minulla on jo kaksi ihanaa lasta.aina olen ollut aborttia vastaan (siis että en itse haluaisi sellaista tehdä ) keskenmenojakin on ollut nuoruudessa 2. en taida pystä aborttiin, katuisin sitä koko loppuelämäni....
Helppoa se on olla aborttia vastaan, jos "vahinko" ei omalle kohdalle satu! Mutta kuten sanottu, joskus se on ainoa vaihtoehto ja syitä aborttiin on varmasti yhtä paljon kuin on tekijöitäkin. Täysin typerää tuomita vieraiden ihmsiten päätöstä aborttiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos teille vastauksista, en siis tee päätöstäni pelkästään sen vuoksi mitä muut ajattelevat asiasta, vaan päätän asiasta omien tuntojeni mukaan. halusin kuulla asiasta eri mielipiteitä. ei tarvinnut pitkään miettiä pidänkö lapsen, vai en. en pysty aborttiin, enkä kestä ajatusta että luopuisin lapsestani, joten haluan tämän raskauden jatkuvan.
Siis 22-vuotias ja pian kolmen lapsen äiti??? Mieti nyt vielä....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos teille vastauksista, en siis tee päätöstäni pelkästään sen vuoksi mitä muut ajattelevat asiasta, vaan päätän asiasta omien tuntojeni mukaan. halusin kuulla asiasta eri mielipiteitä. ei tarvinnut pitkään miettiä pidänkö lapsen, vai en. en pysty aborttiin, enkä kestä ajatusta että luopuisin lapsestani, joten haluan tämän raskauden jatkuvan.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos teille vastauksista, en siis tee päätöstäni pelkästään sen vuoksi mitä muut ajattelevat asiasta, vaan päätän asiasta omien tuntojeni mukaan. halusin kuulla asiasta eri mielipiteitä. ei tarvinnut pitkään miettiä pidänkö lapsen, vai en. en pysty aborttiin, enkä kestä ajatusta että luopuisin lapsestani, joten haluan tämän raskauden jatkuvan.
ja mitäs pahaa siinä on?
Alkuperäinen kirjoittaja piste:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos teille vastauksista, en siis tee päätöstäni pelkästään sen vuoksi mitä muut ajattelevat asiasta, vaan päätän asiasta omien tuntojeni mukaan. halusin kuulla asiasta eri mielipiteitä. ei tarvinnut pitkään miettiä pidänkö lapsen, vai en. en pysty aborttiin, enkä kestä ajatusta että luopuisin lapsestani, joten haluan tämän raskauden jatkuvan.
ja mitäs pahaa siinä on?
Kyllähän nyt nuoruudessa voi muutakin tehdä kuin olla raskaana, imettää ja vahtia lapsia kotona. Ensisynnyttäjien keskiikä on noin 28 vuotta nykyään!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja piste:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos teille vastauksista, en siis tee päätöstäni pelkästään sen vuoksi mitä muut ajattelevat asiasta, vaan päätän asiasta omien tuntojeni mukaan. halusin kuulla asiasta eri mielipiteitä. ei tarvinnut pitkään miettiä pidänkö lapsen, vai en. en pysty aborttiin, enkä kestä ajatusta että luopuisin lapsestani, joten haluan tämän raskauden jatkuvan.
ja mitäs pahaa siinä on?
Kyllähän nyt nuoruudessa voi muutakin tehdä kuin olla raskaana, imettää ja vahtia lapsia kotona. Ensisynnyttäjien keskiikä on noin 28 vuotta nykyään!
entäpä jos olen tyytyväinen elämääni nuorena äitinä? miten se sinua haittaa että hoidan lapseni tunnollisesti,enkä rilluttele baareissa joka viikonloppu?
Alkuperäinen kirjoittaja gimma:On tehty tutkimus (en kuolemaksenikaan muista linkkiä) jossa kerrottiin että abortin tehneiden lapsettomuus prosentti oli huikea. Ilmeisesti vaikuttaa oleellisesti mahdolliseen tulevaan raskauteen, jos ylipäätään raskautuu uudelleen... :O
Alkuperäinen kirjoittaja häh:No vaikka oikeinkirjoitusta voisi opiskella, isot alkukirjaimet aloittavat lauseen!
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:Alkuperäinen kirjoittaja häh:No vaikka oikeinkirjoitusta voisi opiskella, isot alkukirjaimet aloittavat lauseen!
ketä oikeasti kiinnostaa jollain keskustelupalstalla kirjoittaa jotain äidinkielen ainetta?????
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:Alkuperäinen kirjoittaja häh:No vaikka oikeinkirjoitusta voisi opiskella, isot alkukirjaimet aloittavat lauseen!
ketä oikeasti kiinnostaa jollain keskustelupalstalla kirjoittaa jotain äidinkielen ainetta?????
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:En tekisi aborttia, jos ei ole pakko. Minun mielestä se on elävä pieni ihminen. Katsoin tänään siskoni 3 kk vanhaa hymyilevää lasta ja olin täynnä rakkautta, sitä pientä olentoa kohtaan. En tiedä kykenisinkö siihen, vaikka uhkaisi henkeäni, mutta onneksi niin ei nyt ole.
Olet varmasti kypsä nuori äiti ja jaksat hoitaa lapset ja vielä sitten opiskellakin.
Ihme miten helppona jotkut pitävät aborttia. Ei se ole mikään syöpä mikä sieltä revitään pois, vaan elävä pieni ihmisen alku. Hieman omatuntoa kehiin.
Tiedän eräänkin ystäväni, jolle asia ei todellakaan ollut helppo jälkeenpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:En tekisi aborttia, jos ei ole pakko. Minun mielestä se on elävä pieni ihminen. Katsoin tänään siskoni 3 kk vanhaa hymyilevää lasta ja olin täynnä rakkautta, sitä pientä olentoa kohtaan. En tiedä kykenisinkö siihen, vaikka uhkaisi henkeäni, mutta onneksi niin ei nyt ole.
Olet varmasti kypsä nuori äiti ja jaksat hoitaa lapset ja vielä sitten opiskellakin.
Ihme miten helppona jotkut pitävät aborttia. Ei se ole mikään syöpä mikä sieltä revitään pois, vaan elävä pieni ihmisen alku. Hieman omatuntoa kehiin.
Tiedän eräänkin ystäväni, jolle asia ei todellakaan ollut helppo jälkeenpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:Ihme miten helppona jotkut pitävät aborttia. Ei se ole mikään syöpä mikä sieltä revitään pois, vaan elävä pieni ihmisen alku. Hieman omatuntoa kehiin.