Raskaiden silmäluomien kohotusleikkaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uskallanko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uskallanko?

Vieras
Oletko itse tai onko joku tuttusi leikkauttanut raskaat silmäluomet? Millainen proseduuri se kaikkiaan oli ja tietenkin tärkein kysymys eli oletko/onko tuttusi tyytyväinen lopputulokseen?

Muutoin minua ei mikään plastiikkakirurgia kiehdo, mutta nämä roikkuvat silmäluomet tekevät ilmeestä väsyneen, alakuloisen, vihaisen näköisen. Nuorempana ei niin selvästi, mutta nyt 38-vuotiaana alkaa muutenkin toki olla downforcea naamassa.

Tiedän kyllä, että leikkaus ja nukutus on aina riski. Olen pienen lapsen äiti ja sen vuoksi epäröin entistä enemmän. Silti vaan asia pyörii mielessä.

Se tehdään paikallispuudutuksella, ei nukuteta. Haisee muuten pahalle. Rauhoittavaa voi saada etukäteen jos haluaa.

Mulla onnistui toinen silmä vain, joten hyvin skeptinen olen. Maksoi aika paljon ja samalla rahalla thetiin korjaus, joka ei myöskään onnistunut.

jos olisi rahaa niin menisin, tai sitten laittaisin pikkasen täytettä näihin nuupahtaneisiin tisseihin, mutta joo siis ymmärrän hyvin sua, itsekin näytän todella väsyneeltä ja vihaiselta raskailla luomilla :(

Alkuperäinen kirjoittaja Yksityisellä;26129650:
Se tehdään paikallispuudutuksella, ei nukuteta. Haisee muuten pahalle. Rauhoittavaa voi saada etukäteen jos haluaa.

Mulla onnistui toinen silmä vain, joten hyvin skeptinen olen. Maksoi aika paljon ja samalla rahalla thetiin korjaus, joka ei myöskään onnistunut.

Ok, ei nukutusta (hyvä uutinen).

Miksi sinulla onnistui vai toinen silmä, kai sinut leikannut lääkäri osasi jotain sanoa?
Ja millä lailla leikkaus ja korjausleikkaus ei onnistuneet, eikö kohotus ollut riittävä vai jäikö luomi jotenkin luonnottoman näköiseksi vai mitä siinä kävi?

Paljonko maksoit leikkauksesta ja missä kävit operoitavana?

[QUOTE="vieras";26129657]jos olisi rahaa niin menisin, tai sitten laittaisin pikkasen täytettä näihin nuupahtaneisiin tisseihin, mutta joo siis ymmärrän hyvin sua, itsekin näytän todella väsyneeltä ja vihaiselta raskailla luomilla :([/QUOTE]

Joo, raskaat luomet todella tekee kasvoista tunkkaiset. Kyllä minä nämä rypyt ja juonteet kestän (ja ison nenäni), mutta olisi kiva saada "raikkaat ja pirteät" silmät.

Muakin kiinnostaisi, paljonko tuo operaatio maksaisi. Mä olen nuori, eikä ikä ole vielä saanut luomia roikkumaan, mutta mun yläluomet ovat aina olleet raskaat ja "valahtaneet". Olen niiden takia myös aina nostellut otsaani, niin siihen on tullut pieniä juonteita. Liikkuvalle luomelle on turha laittaa esimerkiksi luomiväriä kun sitä ei juurikaan näy, ja luomet rasvoittuvat inhottavasti. Sitten kun musta tulee vanhempi ja iho alkaa roikkua, nää luomet varmaan alkaa oikeasti vaikeuttaa jo näkemistäkin, tippuu varmaan sellaisiksi silmäläpiksi :D

Muakin kiinnostaisi, paljonko tuo operaatio maksaisi. Mä olen nuori, eikä ikä ole vielä saanut luomia roikkumaan, mutta mun yläluomet ovat aina olleet raskaat ja "valahtaneet". Olen niiden takia myös aina nostellut otsaani, niin siihen on tullut pieniä juonteita. Liikkuvalle luomelle on turha laittaa esimerkiksi luomiväriä kun sitä ei juurikaan näy, ja luomet rasvoittuvat inhottavasti. Sitten kun musta tulee vanhempi ja iho alkaa roikkua, nää luomet varmaan alkaa oikeasti vaikeuttaa jo näkemistäkin, tippuu varmaan sellaisiksi silmäläpiksi :D

Minä myös ihan huomaamatani kohottelen kulmakarvoja ja otsaani saadakseni silmät esiin ja otsassa on jo aika syvät vaakarypyt :(

Aloin googlettaa hintoja, Siluetti ilmoittaa hinnaksi n. 1900 euroa, joka sisältää myös omepeleiden poiston ja jäliktarkastuksen. Ei paha hinta minusta. Täytyy jatkaa googletusta...

Ok, ei nukutusta (hyvä uutinen).

Miksi sinulla onnistui vai toinen silmä, kai sinut leikannut lääkäri osasi jotain sanoa?
Ja millä lailla leikkaus ja korjausleikkaus ei onnistuneet, eikö kohotus ollut riittävä vai jäikö luomi jotenkin luonnottoman näköiseksi vai mitä siinä kävi?

Paljonko maksoit leikkauksesta ja missä kävit operoitavana?

Eiran sairaalassa kävin, en muista enää hintaa.

Ei luomiani kohotettu, eli siis kulmakarvoihin ei koskettu. Vain löysää nahkaa otettiin luomilta pois. Lääkäri muotoili toisen luomivaon huonosti eikä korjauskaan auttanut. Ehkä sulla onnistuu paremmin. :)

Kaveri kävi lahden toisella puolella, 1200e ja puudutuksessa tehtiin. Lopputuloksesta en osaa sanoa, kun en ole nähnyt. Mut ei ainakaan kallista, mut laadusta en tie.

Tiesittekö neiset, että raskaiden luomien korjausleikkaus on joissain tapauksissa perusteltu lääketieteellisesti ja silloin leikkaus voidaan suorittaa julkisella?

Juu tiedän, mutta minun tapauksessani kyse on vain esteettisestä haitasta ts. raskaat silmäluomet eivät haittaa näkökenttää.

Olisi kyllä kiva kuulla lisää ihmisten omia kokemuksia.

Yhteistyössä