V
Vaikeata...
Vieras
Mull olis ny tälläne juttu.
Mun nuorin lapsi on vuoden ikänen.
Hänen syntymän jälkeen aloin syömään e-pillereitä merkiltään Gestinyl.
En saanut pyytämiäni pillereitä, joita olen aina syönyt koska tupakoin ja olen yli 30.
Näiden Gestinylin käytösssä huomaisn heti alkuunsa että menkat oli normaalia lyhyemmät,ja lyhyemmäksi kävi.
Viimeiset kolme kk menkat ovat olleet komeesti puolen päivän pituisia.
Vuotoa ei ole ollut siis nimeksikään,pikkuhousunsuoja riitti.
Viimeisimmän levyn söin kuukausi sitten,ja koska epäilin niiden pettäneen,en ole aloittanut uutta pakkausta. Eikä ole menkkoja kuulunut...
Tänä aikana olen "harrastelut" muutaman kerran miesystäväni kanssa.
Hän tahtoisi lapsen,minä en,ainakaan vielä.Mahdollisen raskauden hän on ottanut melkeinpä innolla vastaan...
Tiedän että pitäs varmistaa asia,tehdä testi ja plaa plaa,mutta mua oikesti pelottaa jos olenki raskaana!
Olen jopa miettinyt mahdollisen raskauden keskeyttämistä,vaikka sodin sitä vastaan todella ankarasti!
Onko täällä kukaan kellä kyseiset pillerit olis tehny oharit?
Vai kuuluuko toi onneton vuoto noiden pillereiden sarjaan??
Mun nuorin lapsi on vuoden ikänen.
Hänen syntymän jälkeen aloin syömään e-pillereitä merkiltään Gestinyl.
En saanut pyytämiäni pillereitä, joita olen aina syönyt koska tupakoin ja olen yli 30.
Näiden Gestinylin käytösssä huomaisn heti alkuunsa että menkat oli normaalia lyhyemmät,ja lyhyemmäksi kävi.
Viimeiset kolme kk menkat ovat olleet komeesti puolen päivän pituisia.
Vuotoa ei ole ollut siis nimeksikään,pikkuhousunsuoja riitti.
Viimeisimmän levyn söin kuukausi sitten,ja koska epäilin niiden pettäneen,en ole aloittanut uutta pakkausta. Eikä ole menkkoja kuulunut...
Tänä aikana olen "harrastelut" muutaman kerran miesystäväni kanssa.
Hän tahtoisi lapsen,minä en,ainakaan vielä.Mahdollisen raskauden hän on ottanut melkeinpä innolla vastaan...
Tiedän että pitäs varmistaa asia,tehdä testi ja plaa plaa,mutta mua oikesti pelottaa jos olenki raskaana!
Olen jopa miettinyt mahdollisen raskauden keskeyttämistä,vaikka sodin sitä vastaan todella ankarasti!
Onko täällä kukaan kellä kyseiset pillerit olis tehny oharit?
Vai kuuluuko toi onneton vuoto noiden pillereiden sarjaan??