Raskaanako??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaikeata...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaikeata...

Vieras
Mull olis ny tälläne juttu.
Mun nuorin lapsi on vuoden ikänen.
Hänen syntymän jälkeen aloin syömään e-pillereitä merkiltään Gestinyl.
En saanut pyytämiäni pillereitä, joita olen aina syönyt koska tupakoin ja olen yli 30.
Näiden Gestinylin käytösssä huomaisn heti alkuunsa että menkat oli normaalia lyhyemmät,ja lyhyemmäksi kävi.
Viimeiset kolme kk menkat ovat olleet komeesti puolen päivän pituisia.
Vuotoa ei ole ollut siis nimeksikään,pikkuhousunsuoja riitti.

Viimeisimmän levyn söin kuukausi sitten,ja koska epäilin niiden pettäneen,en ole aloittanut uutta pakkausta. Eikä ole menkkoja kuulunut...
Tänä aikana olen "harrastelut" muutaman kerran miesystäväni kanssa.
Hän tahtoisi lapsen,minä en,ainakaan vielä.Mahdollisen raskauden hän on ottanut melkeinpä innolla vastaan...

Tiedän että pitäs varmistaa asia,tehdä testi ja plaa plaa,mutta mua oikesti pelottaa jos olenki raskaana!
Olen jopa miettinyt mahdollisen raskauden keskeyttämistä,vaikka sodin sitä vastaan todella ankarasti!

Onko täällä kukaan kellä kyseiset pillerit olis tehny oharit?
Vai kuuluuko toi onneton vuoto noiden pillereiden sarjaan??

Joo.Tein sitten tänään testin ja niinhän se nyt on että plussahan sieltä tuli....
Mies ostaa mulle tänään vielä se uuden testin,digitaalisen viikonäytöllisen joka kertonee kuinka pitkällä tää suurinpiirtein on.Se tehdään sitten huomenna yhdessä,jonka jälkee jutellaan ja tuumataan..
Sitten siitä ajallaan tarkistutaan ultraan...

Onko kukaan kokeillut tota clearbluen digitaalista raskaustestiä,kuink luotettavan ajan se näyttää?

Eiköhän se aika varma positiivinen tulos ole.

Mikä siinä nyt sitten on niin vaikeata? Toinen lapsi ensimmäisen kaveriksi ja kun vielä mieskin on innoissaan. No, tuntematta tietysti taustoja ja taloudellista yms. tilannetta, on paha mennä neuvomaan. itse en teksi koskaan kekseytystä, ellei siihen olisi todella painavaa syytä (äidin heikko terveys ja riski synnytyksen yhteydessä, lapsi vaikeasti vammainen tms.)

Niin siis mun nuorin laps on vuoden ikänen.Sitä ennen on 3v,9v ja 12v...
Eli muksuja yhteensä neljä ja koska tot ikääkin jo on 33v niin kylhä sitä miettii kaikenlaista...
Siks toisekseen kuulun suuree riskiryhmään saada keskenmeno,joten olis taas aika karua jos innolla odottaisin ja tulis kesken. (nuorimmainen on mun kahdestoista raskaus ja jos ton kolme vuotiaan odotukses sanottiin et pysyvän raskauden onnistuminen hankaloituu joka vuosi.)
Että pitäskö vaan iloita tästä yllättävästä käänteestä.

Siis mä joo en halua aborttiin ryhtyä ellei laps toisaa ole nii sairas ettei kohdun ulkopuolella selviä.
Mutta ehkä tää kaikki on vaan sulattelukysymys,raskaus yllätti niin nopeesti nuorimman jälkeen,ja vielä ehkäsyn läpi..

Yhteistyössä