Raskaanako?

Hei! Harrastin suojaamatonta seksiä avopuolisoni kanssa 18.1.2011,viimeiset kuukautiseni olivat 24.12.2011-28.12.2011. Kiertoni on yleensä 27-29 päivää,nyt minulla on tullut muutaman päivän todella vähän limaista verta paperiin käydessäni vessassa. Minulla ei ole normaaleita kuukautiskipuja,ja yleensä kärsin kamalista alaselkä kivuista sekä päänsärystä. Voisinko olla raskaana?

Enpä usko. Toki kaikki on mahdollista, mutta jos oot viikko sitten ollut suojaamattomassa yhdynnässä, niin ei se nyt vielä näkyisi. Käy perhesuunnittelun sivuilla katsomassa vähän faktoja ovulaatiosta ja raskauden testaamisesta.

mievaaan.
mulla oli kans kolmen päivän minimenkat ja ajattelin etten ole raskaana. SItten kun ne loppu alkoi järkyttävät alavatsakivut ja olin jo menossa lääkäriin että nyt iski joku tulehdus, päätin kuiteski tehä raskaustestin eka kun kuitenkin olisivat lekurilla kysyneet ja se olikin positiivinen :)

Noniin,eli mahdollista se siis on :) ihanaa! Mutta ei vielä voi iloita liikaa,kai se on odotettava vielä viikko tai kaksi ja sitten tehtävä testi uudestaan :) tuolla kaapissahan se jo odottelee :)
Jäitä hattuun. Jos itse sitä toivot, niin toki toivon että olisit, mutta noilla tiedoilla en usko. Ovulaatio tapahtuu tuolla kierrolla 27-29 päivää noin 6.-7. tammikuuta ja siis sitä ennen pitää olla siis suojaamaton yhdyntä. Raskaustesti todennäköisesti jo hyvinkin näyttäis, jos olisit siitä tullut raskaaksi.

Ehkä on mahdollista, että sulla on venynyt kierto ja ovulaatio on ollut myöhemmin, mutta silloin kannattaa testata vasta kuun vaihteessa.
Vältä toiveajattelua, ettei tulis kauheata pettymystä...

Yhteistyössä