Raskaanako???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
Mulla on nyt menkat myöhässä pari päivää (ennen tulleet lähs kellon tarkkuudella säännöllisesti) ja alapäästä tulee pyyhkiessä hieman limaista kirkasta vuotoa.. Onko teillä raskauduttuanne tullut sellaista? Muistuuko mieleen?
Joitain raskausoireita on muutenkin, mutta tuo limainen vuoto mietityttää..

ei nyt taas jaksais aikuiselle ihmiselle hokee,että tee testi ni tiedät.se kirkas vuotoki voi olla ihan vaan valkovuotoa.ei mulla ainakaan mitään muuta ihmeellistä vuotoa ole koskaan raskaana ollessa tullu,joten väitän sen olevan sullaki vaan valkovuotoa ja jos sitä on runsaasti ni henk koht pitäisin sitä raskauden merkkinä jos menkatki myöhässä..tee testi ja tuu kertomaan plussasta sitte meilleki.se on aina kiva päästä iloitsemaan toisten plussista nyt ku itellä on vauvakuume ja miehen kanssa sovittu,et seuraavaa aletaan touhuumaan vasta kolmen vuoden päästä. =)

Joo, tiedän, että testikin kannattais tehdä, mutta aattelin oottaa vielä pari päivää, jos ne menkat sieltä alkais..
Vähän epäuskoselta tuntuu, et raskaana oisin.. Yli vuosi yritetty ja lääkäriltä tuli sellaset kommentit etten aatellut ilman hoitoja tulevani raskaaks.. Jos niilläkään

Joo mulla ainakin oli tän raskauden alussa kirkasta, limaista ja vaaleeta vuotoa, eli ei se kummempaa tartte olla. Sitten välillä ei tullut juuri mitään ja mitään runsasta ei oo tullukaan. Kai se on niin yksilöllistä, toisilla lisääntyy, toisilla ei. Oikein paakkuinen ja pahanhajuinen viittaa usein hiivaan tai tulehdukseen.

Mekin yritettiin ekaa n. 4,5 vuotta ja testasin heti kun menkat myöhäs muutaman päivän ja uskoin että olin vihdoin raskaana ja luomuna. Käytin jonkun aikaa clomeja ja teroja, mutta kun lopetin ne, tulin puolen vuoden päästä raskaaksi. Ennemmin ei km:iä ei mitään viittauksia raskauteen. Olin silloin 36 v, sain tokan 39 v ja kolmatta odotan nyt. Toka ja kolmas lähteneet n. puoli vuotta edellisen imetyksen lopettamisesta. Onnea!! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ei nyt taas jaksais aikuiselle ihmiselle hokee,että tee testi ni tiedät.se kirkas vuotoki voi olla ihan vaan valkovuotoa.ei mulla ainakaan mitään muuta ihmeellistä vuotoa ole koskaan raskaana ollessa tullu,joten väitän sen olevan sullaki vaan valkovuotoa ja jos sitä on runsaasti ni henk koht pitäisin sitä raskauden merkkinä jos menkatki myöhässä..tee testi ja tuu kertomaan plussasta sitte meilleki.se on aina kiva päästä iloitsemaan toisten plussista nyt ku itellä on vauvakuume ja miehen kanssa sovittu,et seuraavaa aletaan touhuumaan vasta kolmen vuoden päästä. =)

peesi.
nää saa mut raivostumaan joka kerta ku pitää arvata toisten limat ja eritteet.
MUTTA vastaan tän kerran. noi limat on niin tuttuja. just sellaista ollu tälläkin. ja viikot tällä hetkellä 7+3. :heart:

Mäkin syönyt teroja clomeja ja viime kierrossa saatiin se munasolu vihdoin irtoamaan.. Sitten mentiin rakastelun jälk. testiin, jossa miehen siittiöitä todettiin olevan vähän. Jatkoin terojen syömistä ja nyt menkat hukassa..
Jos tää onkin vaan joku hormonihäiriö...

Mielestäni en oo pyytänyt diagnoosia mun limoista ja vuodoista, vaan kysyin, että onko muilla ollut sellaista...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mielestäni en oo pyytänyt diagnoosia mun limoista ja vuodoista, vaan kysyin, että onko muilla ollut sellaista...

kenen alapästä ei oo tullu limaa?

se on ihan helv vaikeet arvata ja ei tee ikinä edes mieli. tällä kertaa vastasin eikä sekään näköjään ollu hyvä. :o

toivottavasti saat haluamasi tuloksen jos/kun teet testin.
:flower:

Pidän sulle peukkuja, että oot raskaana b=)d meillä yritystä reilu puoli vuotta ja terojahan tässä joutuu alkaa popsimaan.
Mä ymmärrän täysin nuo limakyselytki, varsinkin kun on yrittäny lasta pidemmän aikaa, sitä haluaa tarttua pieniinkin oljenkorsiin, mikä viittais raskauteen.

onko toi teidän kirkas vuoto samanlaista kuin ov:n aikaan??? mulla nyt tullut muutamana pvänä myös valkoista, tosin seassa hieman ruskeetakin., vuotoa ja olis ov aika...mutta myös mahkut edellisesta kierrosta olla raskaana vaikka menkat tulikin.. että tarttiskohan munkin sitten testailla ens viikolla?!?!?

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1066473

Ja tästä ei kun lukemaan :D

tää on jo melkein klassikko :D

Joo, se on mulla kirjanmerkeissä, ja tää on vissiin jo kolmas viesti mihin pääsen tän laittaa :D

ite oon tainnu laittaa kahteen ja lisäksi kerran pyydettäessä :laugh:

Yhteistyössä