Raskaanako vaiko "valeraskaus"

Oireina järkky väsymys joka ilta klo 21 nukkumaan kun normaalisti kukutaan 01 asti. Hajuherkkyys joitakin ruokia ja parfyymeja kohtaan. Ja se isoin asia kuukautiset myöhässä ja paljon nyt kp70. Tehnyt testiliuskaa ja yhden verikokeen toissaviikolla. Veren arvo oli 1. Aikaisempina vuosina menkat epäsäännölliset mutta viimeisen vuoden olleet säännölliset ja kp ollut sen 26-34. Perjantaina tein liuskan näytti negaa. otin kavereiden kanssa 3 siideriä ja yö ja aamu vietetty oksennellen ja pahin krapula ikinä. Mulla ei helposti krapulaa tule vaikka juonut raskaastikkin. 3siideriä ei yleensä tee vaikutusta olooni varsinkaan tuolla tavalla

AOS
Heippa! Mä olen miettinyt samaa. :D
Joko hormonit tekee pahasti tepposia, oon sekasin tai sitten raskaana.
Väsymys iskee varsinkin iltaisin toooosi voimakkaasti, mutta myös päivällä tuntuu väsyneemmältä. Viikonloppuna join myös yhden siiderin ruualla, josta seurasi armoton päänsärky ja pahoinvointi. Oksentanut en, mutta tälläisiä oireita ei ole ollut kuin aiemmissa raskauksissa ennen plussaa. Oireita on ollut muutaman viikon, testannut pelkkiä negoja.

Noihin kuukautisasioihin en osaa sanoa mitään, itselläni niitä on hyvin harvassa (n. kerran vuodessa viimeiset 5vuotta), mutta jo on kumma jos tuossa vaiheessa ei mitään plussan häivääkään testeihin tule, mikäli raskaana olet! Tosin, on kai niitäkin tarinoita jossa testit näyttää aina vaan negaa pissatesteissä, vaikka toisin pitäisi.
Millaisen testin teit? :)

Kyllä ne aika harvassa on ne tarinat kun kotitestit ollut pitkään negaa ja silti ollut raskaana. Usein kroppa kehittelee oireita myös itsekseen valitettavasti, erityisesti jos kierto venyy jos esim ovulaatio on jäänyt tulematta. Mutta kun koskaan ei voi olla varma mikä tilanne niin kannattaa käydä verikokeessa mittaamassa hCG arvo.

Heippa! Mä olen miettinyt samaa. :D
Joko hormonit tekee pahasti tepposia, oon sekasin tai sitten raskaana.
Väsymys iskee varsinkin iltaisin toooosi voimakkaasti, mutta myös päivällä tuntuu väsyneemmältä. Viikonloppuna join myös yhden siiderin ruualla, josta seurasi armoton päänsärky ja pahoinvointi. Oksentanut en, mutta tälläisiä oireita ei ole ollut kuin aiemmissa raskauksissa ennen plussaa. Oireita on ollut muutaman viikon, testannut pelkkiä negoja.

Noihin kuukautisasioihin en osaa sanoa mitään, itselläni niitä on hyvin harvassa (n. kerran vuodessa viimeiset 5vuotta), mutta jo on kumma jos tuossa vaiheessa ei mitään plussan häivääkään testeihin tule, mikäli raskaana olet! Tosin, on kai niitäkin tarinoita jossa testit näyttää aina vaan negaa pissatesteissä, vaikka toisin pitäisi.
Millaisen testin teit? :)
Kävin verikokeessa 1 1/2 vko sit ja vastaus oli 1. Tänään menen uudestaan. Kerron huomenna mikä tulos.

Yhteistyössä