Raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä vaan

Vieras
Hei kaikille!! Menkat myöhässä muutaman päivän, ikinä ennen muistaakseni ei ole pahemmin myöhästellyt. Kierto normaalisti 33-35, nyt 41 menos. Maha kyllä on kipeä juuri niin kuin menkat alkaisi ja alaselkä myös, välillä enemmän ja vähemmän. Mutta vuoto vaan ei ala. Eli voiko maha ja alaselkä olla ""menkkakipeä"" vaik olisi raskaana? Hienoista etovaa oloa myös ollut (jos en vauvakuumeessani ole kuvitellut vain) :D

Ja yritystä kohta kaksi vuotta takana.. Jos olenkin vain valeraskaana? =)

Niin, ja tein pari päivää sitten raskaustestin joka näytti negatiivista, nyt ois toinen testi oottamassa mutten viel halua tehdä, pitäisikö käydä antamas vaik verestä näyte? Kertokaa omia kokemuksianne, ne oli todella tervetulleita. Onko muilla kokemuksia raskaustestien luotettavuudesta?

Samaa minäkin haluaisin tietää..kirjoitinki tuohon äskettäin kysymyksen, että voiko veritesti näyttää väärää negatiivista, jos sen tekee 5 päivää ennen odotettuja menkkoja. Mulla on samoja oireita..menkkakipuja, vihlontaa..alaselkää jomottaa. Muita oireita ei sitten oikeastaan olekaan. Yleensä nämä oireet alkaa tasan samana päivänä kuin menkat..toivottavasti saadaan vastauksia tähän ja ei muuta kuin tsemmpiä sullekin että plussaat! :)

Kolmas tällainen oireilija ilmoittautuu! Kirjoittelinkin jo tuohon LH-hormonia koskevaan ketjuun.

Menkkamaisia alaselkä ja -vatsakipuja ollut jo 1½ viikkoa. Nyt menossa kp 35/25-31... testi (mammaksi.fi:n sellainen) toissapäivänä negaa.

- plussaonnea meille kaikille, jospa tämä kuitenkin olisi sitä!

Täällä kanssa yks menkkakipuinen vuodoton kuumeilija :)Tuntuu kyllä että menkat voi alkaa millä sekunnilla tahansa.
Kp 27/24-29 iiiiik! Vauva on saanut tulla jo 03/03 lähtien,vaan eipä oo kuulunu..:'( Muttapa mahassa ei oikeestaan kipuile,ohimenevää välillä sellaista pinnallisempaa lyhytaikaista jomottelua ja välillä nippailee oikeella puolella,alaselässä välillä tuntuu jomotusta,jalkoja särkee niinkuin aina ennen menkkoja ja kuumottaa kummasti reisiä? Tuhru alkoi toissapäivänä eka oranssin sävyisenä,eilen ruskeampaa ja tänään näyttää vaalenneen?Ei tule kuin vessareissulla.Lämmöt ollu jo 4 pvää 36,8. Flunssaoireita iltaisin ja aamuisin,nenä vähän tukossa,kurkku oli muutama päivä sitten vain illalla kipeä ja olin varma että joku kauhee flunssa iskee,aamulla kurkku oli ihan normaali.Repäisykipua tuntui eilen kun nostin raskasta säkkiä. Nälkäkin on.Yleensä mulla oviksen aikaan on niin että pakko vaan syödä koko ajan jotain vaikkei nälkä oiskaan ja ennen menkkoja tulee ällötys olo,ei huvita syödä yhtään mitään!Noh,jos maanantaihin mennes ei oo alkanu ni voi jo ihmetellä miks menkat on myöhässä :) Plussat meille kaikille! bd

Hih, toivotaan tosiaan meille kaikille parasta. Jos ei nyt oliskaan tärpännyt niin toivotaan et pian kuitenkin. Nyt tänään alkanut aivan kamala ummetus!! (ei välttämättä liity mitenkään asiaan mut kyl sitä höppänä vauvahaaveilija ajattelee et josko johtuis raskaudesta??) =)

Minä vaan: Mullakin onpi ummetusta!En nyt vain nähny tarpeelliseks mainita sitä..Liittyneeköhän se raskauteen?Niin ja päätä särkee ja koko päivän on ollu niin vetämätön olo ja semmonen haahuileva olo,oon vaan enkä saa mitään aikaseks ja väsyttää ihan kympillä.
Tulkaahan kaikki kertomaan sitten kuin kävi,kun jotain kerrottavaa on! :)

Ummetus on yksi ""kiusa""oire raskauden aikana:) pidetään peukkuja kaikille teille kolmelle ainaskin jospa ne plussatuulet alkaa puhallella oikien urakalla täällä!!!!

Mulla alkoi tuo onnellinen aika raskaus väsymyksen,vatsan sekaisin menon ja jännien alavatsakipujen kera tuntu kun joku ois kynää työntäny alavatsassa.Oireet alkoivat n.2vkoa hedelmöityksestä.Toivotaan teille kaikille plussatuulia:)!!!!

tyttö82 rv 19 meneillään ja masu kasvaa kivasti!!!

Heippa!
Ajattelin kysyä vähän kuulumisia näin viikonlopun jälkeen..Mulla ois pitäny täti tulla kylään lauantaina, mutta pelkäänpä pahoin että se on myöhästynyt nyt vaan jännäämisen takia..nyt kp 31/29-30. Menkkamaiset kivut jatkuu, mutta muita oireita ei oikeastaan ole. Testin teen kyllä vasta jos menkat on viikon myöhässä..en halua pettymyksiä. Mikä teillä muilla on nyt tilanne? :)

Heips :) Mul nyt mensut kahdeksan päivää myöhäs ja silloin viime keskiviikkona tein eka testin, näytti negaa ja lauantaina tein toisen testin ja näyttää negaa (katsoin viel seukki päivänä tikkua) niin sitä kun tarpeeks kauan vahtas nii näytti et ois ihan niin niin haamuviiva ollu et sitä ei siinä ees välttämättä oo :D Eli voi olla et kuvittelen, mut se näyttää et sen testi-ikkunan alalaidas ois selvä kohta viivas ja ylös se viiva haalenee erottumattomaksi.. Ottaa siitä sit selvää, jos vaan toivon et nään omiani =)=)=) Luultavasti torstaina meen antaa verestä näytteen. Mul muuten mensumaiset kivut hävinny melkein kokonaa :O

Niin ja semmosta vielä et minkä ikäisiä olette ja kauan olette yrittäneet vauvaa ja oletteko kokeilleet mitään ""poppaskonsteja"" esim. greippimehusta onkohan mitään apua?? =)

On tämä toisaalta niin jännää tämä beibiprojekti ku ei koskaan tiiä milloin sitä on raskaana =)

Nii ja mä oon 23 vuotta ja mies on samanikäinen ja ollaa oltu reilu puoltoista vuotta ilman ehkäisyä :( Ja ollaan naimisissa oltu kesäkuussa kaks vuotta =)

Hei Minä vaan! :)
Sullahan on jo paljon menkat myöhässä..! Oon kyllä kuullu että joillakin on näyttäny plussaa vasta kolme viikkoa sen jälkeen kun menkkojen ois pitäny alkaa! Senpäs takia minäkin jätänki tuon testaamisen vasta viikonlopulle jos menkat ei ala..kovasti kyllä polttelee tehdä testi..pitää vaan nyt olla sinnikäs ;D

Heh, nyt se meni sitte tällee et kävin tuossa iltapäivällä vessassa ja tuli jonki verran verta paperiin, laitoin siteen ja siihen oli tullu hieman semmosta ruskeaa vuotoa niin kuin menkat ois loppunu. Eli olikohan nuo nyt muka sitte menkat vai mitä :D Sekoo pää mut oon torstaina menos terveyskeskukseen testeihin..

Yritähän Hipsu olla sinnikäs ja toivotaan et ne menkat ei alkaiskaan =)

Hei,
mikä on tilanteesi - onko menkat jatkuneet (alkaneet kunnolla) - vai loppuiko vuoto tosiaan noin äkkiä?
Tsemppiä ja jaksamista huomiseen... käythän sitten kertomassa miten kävi?

Menkat alko ja aivan järkky kipeen oon ollu. Mut ei tässä muuta kuin iloinen mieli ja jatkaa projektia. Maaliskuun lopulla on sinne tutkimuksiin menokin niin ei tässä hätiä mitiä. Mut vaihdellaan edelleen kuulumisia, tääl on kiva höpsötellä. =)

...siis edellinen ""utelija"" ;)
Harmi, että menkat alkoi, mutta kiva kun olet positiivisella mielellä!
Minulla oli keskenmeno vuoden vaihteessa, ja nyt pääsisi ehkä uutta yrittämään... kyllä vähän pelottaa, mutta täytyy vaan yrittää pitää pää pystyssä ja mieli rohkeana!
Kevättä kohti mennään... =)

Minä tein testin tänään, menkat jo 6 päivää myöhässä. Negaa näytti :,( Kierto ja hormonit taitaa vaan olla nyt sekaisin vaikka mulla ei olekaan moneen vuoteen ollut.. Taitaa tää tyttö vaan nyt odottaa että kierto tasoittuu ja ottaa rauhallisesti. Muuten sitä pettyy joka kerta vaan enemmän. Paljon +++++ vaan teille kaikille muille! :)

Yhteistyössä