raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
eli oon 1v 7kk poitsun yh-äiti..oon nyt n.vuode seurustellut yhden miehen kanssa,ei asuta yhdessä,hänellä saman ikäinen poika,asuu äitinsä kanssa..no kesällä tulin pillereistä huolimatta raskaaksi ja päädyttiin aborttiin..no nyt olen taas pillereistä(eri merkki,kierukkaa mulle ei suostuttu laittamaan kun en ole synnyttänyt normaalista:)huolimatta raskaana,eilen kerroin miehelle ja hä laitto viestin et selvä,tää oli nyt sit täs,et ei jaksa enää..
mie oon ihan rikki,ahdistaa..mitä teen..tuskin pystyn toista abottia tekemään..

mies ei selkeästi halua lasta/luistaa vastuusta en sano että tee tai elä tee aborttia mutta mieti nyt tarkkaan ja jos päädyt sen tekemään niin kannattaako tuommoisen miehen kanssa jatkaa? ja koska jälkiviisaus on paikallaan niin eikö olisi kannattanut käyttää kondomia??

No ihme ukko kyllä, jos tolla tavalla reagoi, että heippa vaan. Ja teki vielä matti vanhaset, kertoi suhteen päättymisestä tekstarilla. Oikein tosimies.

Älä tee toista aborttia, kyllä ihmiset pärjää kahden lapsen yh:na ihan hyvin :) Erityisesti silloin, jos on edes jotain tukiverkostoja lähettyvillä. Mulla on kaveri, jolla kaksi pientä lasta, mies lähti lätkimään toisen naisen perään toissa syksynä. Hän vaikuttaa tyytyväiseltä tämän hetkiseen elämäänsä, vaikka vähän välillä tiukkaa onkin.

juu,mies ei todellakaan halua lasta..
mut mie en todennäkösesti pysty toista aborttia pysty tekemään...et melko varmasti pidän tän..ja onhan tuo poitsukin jo n.2v3kk kun vauva syntyisi..
ja ainakin ollut niin ihana ja helppo lapsi..täytyy toivoa et vauva olis samanlainen:)

Yhteistyössä