raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimme"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimme"

Vieras
eli tein n. puolituntia sitten raskaustestin ja plussaahan se näytti... mutta virtsaa roiskui ehkä ihan vähän siihen testi-ikkunaan, eli onkohan toi tulos nyt ihan mitä sattuu?
tässä nyt on raskautta miehen kanssa jo muutama kk yritetty. menkat loppu viime torstaina ja tänään tuli iha vähä verta/ruostetta.. kertokaahan te kokeneet mammat nyt tälle yhdelle epätietoiselle miten asiat on. en millään malta odottaa =)=)

no, kuulostas siltä, että jos testi on positiivinen niin raskaana olet... Enemmän mä sinuna epäröisin noiden vasta torstaina olleiden menkkojen takia kuin testi-ikkunaan roiskuneen pissan. Miksi muuten teit testin jos sulla tuli menkat ihan normaalisti? Ihan aan uteliaisuuttani kysyn :)

oon tehny ny kolme testiä, eilen kaks ja nyt aamuvirtsasta ja kaikkiin nousi kaks viivaa, eli raskaana.
menkat loppu viikko sitten ja ne oli ihan normaalit.
nyt toissapäivänä alko ihan niukka rusehtava vuoto.. kestänyt muutaman päivän. ehkä vähän veristä, mutta enemmänkin ruskeaa, kipuja ei ole. tänään kävin verikokeessa vielä varmistuttaan asiat, mutta seki selviää vasta huomenna.. mä halkeen tiedosta! olenkohan mä nyt raskaana vai en, mitä toi vuoto on? miks mulla oli ihan normi menkat? äää.
raskaustestin viivat oli ehkä vähän haaleat, mutta kyllä ne siitä ihan selvästi erotti!
auttakaa!!

Yhteistyössä