Raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ralliperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ralliperuna

Aktiivinen jäsen
18.06.2008
1 552
0
36
Mulla alko 3.menkat synnytyksen jälkeen maanantaina.Ma ja ti vuosi reilusti ja olin tosi kipee,mut sen jälkeen vuotanu vaan vähän kivuttomasti.

Nyt ollut kahtena iltana ja aamuna älyttömän kamalaa pahoinvointia,ihan samanlaista kuin edellisessä raskaudessa.Sit oon hikoillu aivan hirveesti ja ollu ihan tokkurainen,väsynyt,24/7.Sit on kiukuttanut kaikki.Voiko olla raskaana hei ihan oikeesti vaikka menkat tollai tuleekin? :|

Vauva meille saa tulla,testiä ei oo kaapissa,ollaan jätetty ehkäisy jo kuukausia sitten pois mutta ollaan käytetty keskeytettyä yhdyntää.. :snotty:

Vai mistä tää järjetön pahoinvointi vois muusta johtua,ei oo ollenkaan päivällä,vaan yöllä ja aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Tiedät varmaan itsekkin vastauksen..jos olet ilman ehkäisyä? ;)

Siis mulla on aivan 100% sama olo kun ekasta raskaudesta mutta kun ekaa yrittämällä yritettiin melkein kaks vuotta niin mitä hittoa oikeesti hei me ei olla nyt edes yritetty.Vai voiko tää olla joku keskenmeno kun oli niin kovat kivut maanantaina ja vieläkin vähän tiputtelee mutta ei satu. :o

Se voi kuule olla, että kakkonen tulee paljon helpommin =) Että siinä missä esikoinen on antanu oottaa itseään, toinen tulee ihan siitä vaan. Ja nimenomaan kun lasta ei yritä, niin on vähemmän stressiä sen suhteen.

Mulla oli menkat ekassa raskaudessa. Kaikki meni hyvin kuitenkin, mutta siks en heti tajunnu olevani raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Se voi kuule olla, että kakkonen tulee paljon helpommin =) Että siinä missä esikoinen on antanu oottaa itseään, toinen tulee ihan siitä vaan. Ja nimenomaan kun lasta ei yritä, niin on vähemmän stressiä sen suhteen.

Mulla oli menkat ekassa raskaudessa. Kaikki meni hyvin kuitenkin, mutta siks en heti tajunnu olevani raskaana.

tuli juur mieleen että mullahan oli ykkösvauvan alkuraskaudessa pientä vuotoo pyyhkiessä. :o :D
Mä testaan huomenna jos mahdollista ja ilmotan täällä sit.Ehkä.
Jännittää.En tiä mitä aatella,vaikka vauva ilman muuta olis tervetullut! :)

Hyi nyt mä haistan jonkun kaameen palaneen kahvin hajun nokassani eikä mies haista sitä.kumpikaan meistä ei juo kahvia.Kai mä vaan kuvittelen olevani raskaana.Jahas,kai koitan mennä nukkumaan niin jaksan taas huomenna..öitä. :wave:

En oo raskaana,testasin tänään.
Tuli paha mieli,en tiä miks.Ehkä siks että aattelin että tällä kertaa oikeesti riittäs alle 2 vuoden yrittäminen.No,ehtiihän tässä viä alottaa yritys sillon kun sovittiin.

Yhteistyössä