V
vierailija
Vieras
eli en ole käyttänyt hormoniehkäisyä 10v. Edellisissä pitkissä suhteissa olen käyttänyt aina keskeytettyä yhdyntää enkä ole tullut raskaaksi. Olen muuten erittäin helposti raskautuvaa, 2 lasta on jotka saaneet yhdestä yrityksestä alkunsa ja kolmas myös yhdestä kerrasta ( kuukautisten vikana pvä vielä oli vaikka pitkä kierto ) raskaus meni kuitenkin kesken vko 11. Olen nykyisen miehen kanssa ollut vuoden yhdessä ja käytetty keskeytettyä. Hänellä on 3 lasta, näillä mun aikaisemmilla ei yhtään joten en tiedä vaikka heidän siemenet ei niin priimaa ja siksi tuo keskeytetty toiminut. Lapsi ei olis mikään maailmanloppu nyt vaikka ei sitä varsinaisesti yrittämällä yritetä. Meillä oli viime ke-to juuri ovulaation aikaan seksiä moneen otteeseen. Mulla alko melki heti ovulaation jälkeen ihan järjetön kusella ravaaminen. Siis käyn 2 kertaa ainaki tunnissa vessassa vaikka en juo paljon mitään. Kävi labrassa antamassa kaikki näytteet eikä oo tulehdus tms. Eikä muutenkaan kirvele tms. Vaan koko ajan pissihätä. Olen ollut ihan luonnottoman väsynyt, mua ällöttää kaikki muu ruoka paitsi hedelmät. Oon aivan jäässä ja tää palelu ei lopu millään. Myös ollut menkkamaista kipua vatsassa ja alaselässä. Jos en oo raskaana niin mikä muu tässä voi olla kyseessä?