R
raksus
Vieras
menkkojen pitäisi alkaa huomenna tai ylihuomenna. mulla on suht tarkka kierto ja noin viikkoa ennen menkkojen alkua mulle alkaa tulla kasvoihin, kaulaan ja rintoihin paljon pieniä finnejä. samaten mun maha on turvoksissa viikon ennen menkkoja ja heti kun menkat alkaa niin turvoitus häviää.
nyt mulle ei ole tullut tän viikon aikana kuin muutama hassu pikku näppy ja mahakaan ei ole kamalan turvonnut. maha on ollut viime päivät ihan kovalla vaikka olen syönyt samanlain kun ennenkin. yleensä suoli toimii..
mitään "virallisia" raskausoireita mulla ei ole.
mitäs luulette, olisinkohan mä raskaana? testiä en meinaa tehdä kun vasta sitten ku menkat on viikon myöhässä. ei vaan malttaisi odottaa. uskaltaisikohan sitä jo ajatella et mä oisin raskaana?
nyt mulle ei ole tullut tän viikon aikana kuin muutama hassu pikku näppy ja mahakaan ei ole kamalan turvonnut. maha on ollut viime päivät ihan kovalla vaikka olen syönyt samanlain kun ennenkin. yleensä suoli toimii..
mitään "virallisia" raskausoireita mulla ei ole.
mitäs luulette, olisinkohan mä raskaana? testiä en meinaa tehdä kun vasta sitten ku menkat on viikon myöhässä. ei vaan malttaisi odottaa. uskaltaisikohan sitä jo ajatella et mä oisin raskaana?