raskaana viikolla 16, apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kellään ollu samaa?! Olen siis viikolla 16 raskaana ja ultrassa kaikki hyvin ja neuvolassa sydänäänet kuuluu, mutta nyt tullut epäusko onko kaikki hyvin! Maha ollut sen verran iso ennen raskautta, että ei vielä makkaran alta näy! Oireita ei oikeastaan ole! Onko ihan normaalia tämmöinen epäileminen?! Toinen raskaus, ekasta en tämmöstä muista!

Toi oli mulla ainakin semmonen "suvantovaihe", kun alun pahoinvoinnit ja muut oireet olivat loppuneet, mutta vatsa ei vielä ollut juurikaan kasvanut eikä liikkeitä tuntunut. Silloin kyllä tuntui siltä kun ei raskaana oliskaan!

Ihan normaalia siis on :) Kyllä se helpottaa siitä kunhan rupeaa liikkeet tuntumaan.

mulla kun pahat olot loppu ja väsymys alko hellittää mut vielä mitään ei oikein näkyny eikä tuntunut niin oli just sellanen onkohan tuolla ketään fiilari vähän väliä... ei oikein tuntunut todelliselta et siä pienoinen kasvaa... mulla kylläkin esikoinen tulossa... sit sain viä päähäni et kylpyläreissun vesiliukumäet on jotenkin satuttanut sitä niin ostin sitten tuollaisen kotidoplerin jolla voin kuunnella onko ketään kotona... kerran kuuntelin ja se riitti sillä kertaa... eilen taas kuuntelin kun on jo rv 25+5 ja oli niin kovin hiljakseen lapsonen eilisen päivän... mutta se vaan huilas et jakso sit tänä aamuna monottaa mua senkin edestä...

Yhteistyössä