Raskaana vaikka plussaa ei ole tulut??

  • Viestiketjun aloittaja pulma
  • Ensimmäinen viesti
pulma
Menkat myöhässä reilu 2 vkoa ja testejä tehty viimeksi sunnuntaina. Mutta nyt tuntuu että farkut ahistaa mahasta, onko kuviteellista vai teenkö uudestaan testin esim vkon päästä?
 
pirpana
No mun ystävällä ei näkynyt edes terkkareissa tehdyissä testeissä raskaus. Vasta viikolla 14 raskaus huomattiin ultrassa, kun lääkäri epäili kipujen, menkkojen poisjäännin ja vatsan turpoamisen johtuvan jostain vakavammasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pulma:
Menkat myöhässä reilu 2 vkoa ja testejä tehty viimeksi sunnuntaina. Mutta nyt tuntuu että farkut ahistaa mahasta, onko kuviteellista vai teenkö uudestaan testin esim vkon päästä?
Mulla oli "myöhäinen ovulaatio" eli raskauduin silloin kun menkkojen ois pitänyt jo alkaa... Kaikki on mahollista :)
 
no itse tein clearbluella kaksi testiä,molemmat negaa kun oli menkat 10pvä myöhässä.
Kunnon kuukautisia ei vieläkään, aikaa kulunut kohta kuukausi.

Oireita on rintojen muutokset, valkovuodon lisääntyminen, etova olo ja polttelu/nipistely ja kouristusmaiset kivut.
Ajattelin jo että ovat menkkojen alkamisen oireita mutta nyt jo pari viikkoa nuo olleet eikä menkkoja näy.

Ei huvittaisi testata uudelleen kun en itse jaksa uskoa raskauden mahdollisuuteen,
pari kertaa on peuhattu mutta ei kai uusi raskaus voi alkaa km: jälkeen ilman menkkoja?
 
Mulla tää viimisin raskaus anto ensin vaan pari tosi haaleeta viivaa ja sit vasta kun oottelin useemman vkon, tuli positiivinen tulos. (joo: mä tiedän, et noikin haaleet oli jo sitä, mut kun ne oli TOSI haaleita...) Ja mä oon aina ootellu kunnolla ennen testaamista, eli kyllä siinäkin kerkes meneen viikkoja.
Kyllä se ihan alkuraskauskin voi mahaa turvottaa niin, että housut ahistaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NuorenaÄidiksi:
pari kertaa on peuhattu mutta ei kai uusi raskaus voi alkaa km: jälkeen ilman menkkoja?
Siis tottakai voi. Ovulaatio edeltää menkkoja, joten jos oot heti km:n jälkeen tullu raskaaks ei oo menkkoja tullu. Yleensä käsketään odottaa yhdet menkat, jotta raskauden alku on helpompi määrittää.

 

Yhteistyössä