Olen sitten erehtynyt. Ei tee mieli jankata.Jos kuvittelet, että kyse olisi jotenkin minun mielipiteeni, olet erehtynyt. Selitin tuossa sitä, miksi terveyskeskuksessa niin nihkeästi noita verikokeita myönnetään. Minä aikanani marssin yksityiselle verikokeeseen heti kun testi näytti plussaa, koska minulla ei ollut hinkua ruveta vääntämään kättä terveyskeskuksen kanssa. Mutta ehkä sitten olisi sinullekin pitänyt suositella verikoetta yksityisklinikalla, jotta sinäkin olisit ollut tyytyväinen vastaukseeni.
Itsestäni puhuen, halusin ja sain lähetteen varmistavaan verikokeeseen terveyskeskuksesta nyt juuri siksi, että kotitestieni ristiriitaisista tuloksista (jo kohta kuukauden aikana, joka tapauksessa viimeisen pidemmän vaikka niukan vuotelun jälkeen) ei ota erkkikään selvää, epäilen nyt mahdollisesti käytännössä keskenmenoa (tällöin jo tapahtunut) ja olin jo käynyt viikkoja sitten kertaalleen yksityisellä pulittamassa sen kalliihkon verikokeen (jonka tuloshan oli nega). Ja ai niin, kun tämä koko kuvio (eli sekava kierto, r-oireet/haamuplussailut, kierukan ulostulo) sai alkunsa kierukan ollessa paikoillaan, niin lisäriskihän siinä on tilastollisesti juuri kohdunulkoiselle.
Perjantaina otetun verikokeen tulos tulee sitten vasta maanantaina. Sitä odotellessa. Ja mahdollisia kunnon menkkoja, kun nyt näyttää että ainoastaan perjantaina oli tiputtelua. En siis päässyt viihteelle tänä viikonloppuna