Raskaana vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tanhuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tanhuva

Uusi jäsen
09.05.2013
1
0
1
Hei!

Kertokaapa mielipiteenne, mikähän mahtaa olla mun tilanne..
20.4 bongattu ovis, mutta menkan tapaiset alkoivat 30.4. Menkkojen kesto 3-4 päivää, ehkä niukemmat kuin normisti. Nyt tällä viikolla lähtien ma 6.5 olen joka päivä saanut plussan raskaustesteihin (apteekin oma). 5 minuutin jälkeen viivat ovat olleet saman vahvuiset. Vatsa on turvoksissa ja väsyttää,muita vaivoja en pode. Jos oviksesta lasketaan, olisi rv 4+5..
Olen menossa huomenna yksityiselle verikokeeseen testaamaan hcg:n ja silloinhan se ratkeaa, mutta ei tiedä mitä tässä pitäisi ajatella.. aargh.

Kiitos jos joku jaksoi lukea:)

Käytän nyt tätä ketjua hyväksi ja tungen oman "raskaana vai ei"- kysymyksen myöskin tänne. Toivottavasti joku jaksaa lukea/vastailla asiallisesti.

Eli jätin e-pillerit pois n. pari kuukautta sitten koska eivät sopineet yhteen migreenilääkkeiden kanssa. Olin koko ajan todella kiukkuinen ja tunteet heittelivät ääripäähän monta kertaa päivän aikana. Olemme nyt siis pari kuukautta olleet ilman ehkäisyä ja seksiä harrastaneet todella vähän ennen seuraavaa ehkäisykeinoa.

Kuukautisia odotin alkavaksi 15.5 mutta näin ei kuitenkaan käynyt. Nyt noin viikon olenkin odottanut menkkoja, maanantai aamuna kuitenkin huomasin alushousuissani veren tapaista vuotoa mutta se jäi siihen. Tein eilen raskaustestin joka oli negatiivinen ja tänä aamuna uudestaan joka olikin positiivinen. Mitäs tästä pitäisi ajatella? Voiko olla vain että kuukautiskierto on vielä sekaisin pillereiden jättämisestä vai voinko todella olla raskaana? Muita "oireita" en oikeastaan ole edes huomannut, tosin rintani ovat hieman kipeät/ kosketusarat..

Viimeksi muokattu:
No tästä on jo aikaa kun tänne kirjotit ja varmaan jo tiedätkin oletko raskaana vai ei, mutta aamullahan tehty testi on varmempi kun illalla tai päiväsaikaan mikäli raskaus on vielä ihan alkuraskaudessa. Ja yleensä testissähän lukee, että positiivinen harvoin muuttuu "negatiiviseksi" kuin toistenpäin.

Itselläni ei ekassa raskaudessa esim. tullut mitään raskausoireita! Niitä alkoi tulla vasta kuukauden jälkeen kun rv oli 10+. Ainoa minkä havaitsin tuolloin alkuraskaudessa on se, että vessankäynti tiivistyi. mut sekin jäi mysteeriseksi koska juon päivittäin tooooooooooooosi paljon vettä :)

hellurei.. eipä kait nuo testit anna positiivista jos ei kropassa oo raskaushormonia :D ja tietty jos kovin aikaisessa vaiheessa antaa positiivisen, niin keskenmenon riskihän on suuri vielä ihan alussa.. n.50%. Mutta onnea teille plussanneille.. omaa odotellessa :D