raskaana vai ei?

mulla on pieni ongelma.
olen tehnyt yhteensä 6 raskaustestiä :D
kahdessa ekassa ei tullut plussaa. sitten tein clearbluella ja se näytti että "raskaana". tein sitten toisen kerran clearbluella ja sekin oli positiivinen.
eilen sitten huvikseni kokeilin rfsu:n liuskatestiä ja tulos oli negatiivinen..
mitä ihmettä tää on? vaikuttikohan se eiliseen tulokseen että tein testin illalla enkä aamulla? :confused:
 
Voihan se vaikuttaa. Paljon menkat myöhässä?
Mulla tuli kp 31/28 illalla muistaakseni rfsu liuskalla nega ja sit kahden päivän päästä aamulla rfsun testillä niin selkeä plussa kun vaan voi tulla (tuli viiva jo pissiessä) :LOL: ja sit vielä varalta siitä seuraavana clearbluella sama homma aamupisuista.
En muista menikö päivät ihan noin, mutta siis myöhässä olivat jo ja ilta testi nega mutta aamu taas ihan selkeä. ja nyt siis mennään jo yli puolen välin :heart:
Ja tod näk oot raskaana. tee siitä aamupissistä vielä kerran ja soittele neuvolaan :) Onnea!
 
HR
ite tein vaan yhen apteekista ostetun raskaustestin ko menkat oli 2pv myöhässä ja plussaa se näytti heti :) sitten kävin vielä terveyskeskuksessa tekemässä testin ja sieltäkin tuli positiivinen, oli sitten semmonen 100% varmuus :b miun mielestä ne testit on nii hurjan kalliita ni en ruvennu ostelemaan yhtään enempää et varmistuisin asiasta ko terveyskeskuksessa voi ihan ilmaiseks tehä :)
Ja nyt jo 27+1 :heart:
 

Yhteistyössä