Raskaana rv 25 ja nivuskivut

  • Viestiketjun aloittaja "Kipinä"
  • Ensimmäinen viesti
"Kipinä"
Tänään iltapäivällä kävelylenkin jälkeen alkoi yhtäkkiä sattua nivusiin ja sattuu edelleen. Onkohan ihan harmitonta kipuilua näin raskaana ollessa? Jatkuukohan koko loppuraskauden vai voiko olla vain hetkittäistä? Hankala hoitaa vuodenikäistä näillä kivuilla.
 
No toivottavasti sulla loppuu. Mulla kestäny tähän päivään asti(rv38) ja olin jo yli kk ennen äitiyslomaa saikulla loppuun asti. :/
Taisi alkaa joskus noilla viikoilla tai vähän jälkeen ja hetken kärvistelin, mutta kun paheni niin en jatkanut enää.

Harmittomia liitoskipuja. Vaikka ikävältä tuntuu.
 
"Niiskuneiti"
Mulla oli noilla viikoilla kanssa tosi kovia liitoskipuja just nivusissa,sit kun niitä "varoin" tuli alaselkä tosi kipeäksi.
Helpotti loppua kohti, nyt vko 39 eikä satu mihinkään :D
 
Liitoskipuja tai vauva on alkanut painamaan enemmän. Mulla on rv 19 ja alkanut niitä jo tulemaan kun tekee pitkän kävelylenkin. Ekassa tuli siinä rv 30---> ja loppuviikot meni ihan tuskaillessa kun ei voinut kunnolla kävellä niiden kipujen takia. Mulla vauva meni lähtökuoppiin todella aikaisin ja neuvolantäti aina valitteli miten varmasti sattuu kun paikat oli ihan auki jo viikolla 30.. Siis luut tehnyt tilaa.
 
Mulla alkoi kanssa puolenvälin paikkeilla. Sitten helpotti muutamaksi viikoksi, mutta nyt loppuaikoina on tulleet takasin ja nyt on ihan järkyt kivut. Liikkuminen ja jalan nostaminen on ihan kamalaa. Nyt on menossa 38. viikko. Ja tosiaan on ollu aika rankkaa vilkkaan taaperon kanssa.
 
lto
minulla oli jossain vaiheessa kanssa kipuja(ei ole nyt kalenteri tässä niin en tarkastimuista milloin) mutta menivät onneksi aika nopeasti ohi. pahimpana muistan yhden perjantain kun työpäivän jälkeen siivosin ja imuroidessa sattui niin kovasti että en pystynyt hetkeen liikkumaan. ja sukkien pukeminen oli niihin aikaan kivuliasta :)
 

Yhteistyössä