Raskaana olleet auttakkee :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Caira

Uusi jäsen
07.09.2013
1
0
1
Nyt kiertopäivä 20 ovulaatio oli siis jotakuinkin viikko sitten. Tämä on ensimmäinen luomukierto pillereiden jälkeen, pillerit lopetettua menkat oli ekassa kierrossa myöhässä 2 viikkoa. Nyt sitten laskin että oli menkka jomotusta toissa päivänä eli 4-6 päivää oletetun ovulaation jälkeen, meni kolotukset ohi mutta nyt tänään alkoi nännien aristus niin pahana että hipaisukin sattuu.. Olenko laskenut oikein että hedelmöittyminen on saattanut tapahtua ja tämä nänni asia olisi jo raskausoire? Pelon sekaisin tuntein olen koska elän narsistisessa suhteessa ja tämä olisi ns vahinko. Narsistille kun ei auta sanoa ei vaan ottaa sitten vaikka väkisin ;( eli en kaipaa saarnaa miksi et syö pillereitä jos et halua tulla raskaaksi jne.. En siis ole sanonut etten haluaisi lasta, varmasti sen pidän jos on tulollaan <3

Itse tekisin niin, että odottelisin muutaman päivän ja tekisin raskaustestin. Rintojen arkuus voi hyvin olla merkki raskaudesta tai sitten ei. Minulla on rinnat olleet kipeinä silloinkin, kun menkat ovat olleet tuloillaan.

Toinen asia onkin sitten se, miten selviät itse ja mahdollisen pienen lapsen kanssa narsistisuhteessa. Narsismihan on (keittiöpsykologien ylidiagnosoima) persoonallisuushäiriö ja se on parantumaton. Narsisti itse uskoo olevansa ylivertainen, parempi ja pätevämpi muita ihmisiä. Narsisti ei ota neuvoja vastaan eikä ole muutettavissa. En tiedä, miksi toisille kehittyy persoonallisuushäiriö, mutta sellaiseen suhteeseen ei kannata jäädä. Sinulla on oikeus päättää itse seksuaalisuudestasi ja vartalostasi, samoin elämästäsi. Tasavertainen parisuhde antaa enemmän kuin ottaa, parisuhde persoonallisuushäiriöisen ihmisen kanssa verottaa sen sijaan mielenterveyttä. Jos elät narsistisen miehen kanssa, niin suosittelisin miettimään todella, mitä omalta elämältäsi haluat ja luottamaan siihen, että itse tosiaan tietää parhaiten. Elät omaa elämääsi, et miehen.

Tsemppiä ja toivottavasti testi osoittaa sen, mikä pidemmän päälle on parasta :)

Yhteistyössä