G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pinnasänky siihen ihan likellä omaa petiä että nähdään toisemmeViimeksi siis esikoinen nukkui vieressä mutta hyi kamalaa ku monet kerrta heräsin ku nukuin vauvan päällä
Vauvalla oli koliikkia ja minä tietty ihan väsy niin en tajunnut ollenkaan... Sitte oli pakko laittaa omaan sänkyyn ennen ku ois käyny pahasti
![]()
No joo ei kuule ole! Kyllä mie uskon että monet on meinannu kierähtää vauvan päälle. Alussa en tietenkään mutta sitte ku en ikinä saanu nukkua ku sen tunnin yössä niin pyörin ja pyörin ja onneksi aina heräsin, siis olin puoliksi vauvan päällä. Sitte tajusin että pakko laittaa pinnasänkyyn. Niin on paras! Kyllähän luulis että alitajunnassa on että nyt pitää nukkua varovasti mutta niih...
Ja tein mie toisesta peitosta eka semmosen vallin etten pääse vauvan puolelle, mutta ei se oikein toiminut. Mies nukkuin sohvalla ekat 3kkJa korvatulpat korvissa.
Pinnasänky, kuten vanhemmillakin sisaruksilla on ollut. En pysty nukkumaan ollenkaan jos vauva on vieressä.
Minä pystyin aluksi, mutta siten 5kk alkoi myllätä niin paljon että oli pakko ihan oman unen takia siirtää omaan sänkyyn. Jotkuthan pystyvät vuosia nukkumaan näin. Olen varmaan herkkäuninen.![]()