N
nainen
Vieras
Paljonko syötte hiilareita päivässä? Pitääkö syödä raskaana vähän enemmän? Onko välillä lipusunut, kun on paljon tehnyt makeaa mieli?
Olisin erittäin onnellinen, jos vastailisitte mulle! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Milli Mehiläinen:Itse en ole raskaana, mutta kaverini karppasi koko raskausaikansa (no välillä lipsui myös makeanhimossaan) ja neuvolassa myös kannustivat tähän, koska kaverini oli ylipainoinen ja paino laski tasaisesti myös raskausaikana. Mutta kaikki ravintoarvot kohdillaan.
Öö, ei tästä tainnut olla mitään apua sun kysymyksiin, mutta kyllä niitä karppaajiakin varmasti onItse jos oisin raskaana, söisin ehkä vähän enemmän hiilaraita, mutta kuitenkin pääasiassa vähähiilihydraattisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Vähähiilihydraattista dieettiä ei suositella raskaana oleville naisille
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Vähähiilihydraattista dieettiä ei suositella raskaana oleville naisille
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Vähähiilihydraattista dieettiä ei suositella raskaana oleville naisille
Mutta kyllähän raskaudiabeetikotkin syövät hyvin vähän hiilareita!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sitä kyselisin, että paljonko on se hiilarimäärä, jota raskausdiabeetikoille suositellaan? Siis niille, jotka pärjäävät ruokavaliohoidolla?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukka karppaus ei sovi raskaana oleville!:Sen vuoksi että ketoaineiden olevan teratogeenisiä. Kannattaa kysyä asiaa lääkäriltä. Itse luin tuon Lääkärilehdestä v. 2008 tai v. 2009
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sitä kyselisin, että paljonko on se hiilarimäärä, jota raskausdiabeetikoille suositellaan? Siis niille, jotka pärjäävät ruokavaliohoidolla?
Mun kaveri on tuolla ruokavaliolla juuri, ja ei hän ole niinkään mistään tarkoista määristä puhunut... sokeri ja valkoiset jauhot pois, kasviksia ja lihaa/kalaa/kanaa tilalle.
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Minä söin vähähiilarisesti raskausdiabeteksen takia. Jos olisi syönyt virallisen raskausdiabetes ruokavaliosuosituksen mukaisesti niin sokerit olisivat pomppineet ties missä ja olisin joutunut insuliinille paljon aikaisemmin. Hiilarit pidin alle 50g/vrk.
Painoa tuli 10kg, jotka tippuivat muutamassa viikossa synnytyksen jälkeen.