V
"Vieras"
Vieras
Nyt on hän 23 raskausviikolla ja polttanut koko raskauden ajan askin päivässä. Vuosi sitten kun hänen paras ystävänsä oli raskaana, hän morkkasi mulle koko aika tätä ystäväänsä kuinka hän pystyy tehdä niin vauvalle ym ym.. Huomautteli myös siitä hänelle jonkun verran. Itseä moinen raivostuttaa ja ärsyttää ja olemme saaneet muutamat riidat aiheesta aikaiseksi. Nyt hän selittää polttamistaan sillä kun on stressiä, eikä täysin "tiedosta" olevansa raskaana tai että tekee sillä harmia jollekin. Hän tiedostaa kyllä varsin hyvin olevansa raskaana, ja viettää kaiken vapaa-aikansa vauvoista lukemalla, keskustelemalla ja ostamalla tarvikkeita vauvalle ym. Tottakai voi olla vaikea täysin käsittää, että muutaman kuukauden päästä hänellä on OIKEA oma lapsi ja sisäistää sitä.
Mua vituttaa hänen kaksinaismoralisminsa (saarnasi ja haukkui ystäväänsä tämän raskausaikana kun poltti n. 5 röökiä pvä:ssä), sekä se kun tupakasta on haittaa kohdussa kehittyvälle ihmiselle enemmän tai vähemmän ja silti polttaa.
Mietteitä asiaan?
Mua vituttaa hänen kaksinaismoralisminsa (saarnasi ja haukkui ystäväänsä tämän raskausaikana kun poltti n. 5 röökiä pvä:ssä), sekä se kun tupakasta on haittaa kohdussa kehittyvälle ihmiselle enemmän tai vähemmän ja silti polttaa.
Mietteitä asiaan?