Raskaana mutta r-testin viivat ei tummu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onhan kaikki hyvin?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onhan kaikki hyvin?!

Vieras
Huomenta!

Tein apteekin oman raskaustestin maanantaina 1.2. ja sain testiin alkoi samantien hitaasti mutta varmasti piirtymään viiva (kontrolliviivan lisäksi).
Viiva jäi kuitenkin tosi haaleaksi.

Nyt tänään torstaina 4.2. viiva on edelleen yhtä haalea, ei ole tummunut yhtään.

RV on 4+3 ja kuukautisten olisi pitänyt alkaa viime sunnuntaina. Mitään oireita ei ole.

Edellisessä onnistuneessa raskaudessa viiva alkoi tasaisesti tummua heti alusta lähtien.

Tiedän, että paketissa lukee ettei viivan tummuudella ole väliä, mutta mietin korreloiko se kuitenkin raskaushormonin määrän kanssa: tummempi viiva = enempi hormonia?

Minkälaisia kokemuksia muilla on Apteekin omasta raskaustestistä ja viivojen tummumisesta?
Kiitos vastaajille!

Tein testejä jos jonkinlaisia mm. apteekin r-testejä vielä viikolle 6 tai 7 asti (ekan testasin, kun menkkojen olis pitänyt alkaa), en saanut viivaa tummenemaan...Nyt kuitenkin viikkoja yli 30 eli ei ne viivat vaan aina tummu. Ovistesteillä testailin raskautta myös, niillä sain sit niitä vahvoja viivoja mielen rauhoittamiseksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Miksi te edes teette niitä testejä myöhemmin? Eikö se yksi positiivinen riitä? En siis mitenkään vittuilu mielessä kysy vaan mietin vaan.

Mulle se ei riitä. Mä en siis usko sitä ekaa tulosta, kun se on mulla aina ollut kohtuu heikko haamu, kuten tuossa yllä esim. Teen siis aina tarkistustestin ja jos sekin on positiivinen niin sitten jo uskon.

Mä kun olen onnistunut kertaalleen saamaan haamun ilman raskautta, niin ei enää luotto noihin testeihin pelaa.

Kiitos vastauksista! Dino ja chef, kiva kuulla että muillakin viivat haaleita (etenkin apteekin omassa testissä), mutta raskaus silti etenee normaalisti.
Aatamin Akan kysymykseen: itse tein toisen testin saadakseni vahvistusta sille, että raskaus tosiaan etenee ja viiva on edelleen testissä. Olisi ihana heti alkaa nauttia raskaana olosta, mutta mulla on kolme km:ää takana, joten en ihan vielä uskalla. Tummuneet viivat olisivat vahvistaneet uskoa siihen, että kaikki on hyvin.
Ehkä nyt kuitenkin odottelen mihin olo tästä kehittyy ja uskon, että kaikki jatkuu hyvin & normaalisti, viivojen väristä huolimatta. Terveyskeskukseen en vielä taida lähteä, kun ei ole vuotoa tms oireita, jotka antaisivat syytä huoleen.

Hyvähän se on tarkistaa,siis tarkoitan että täällä yhdessä kuumeiluketjussa varsinkin on saatu vääriä negatiivisia tällä Predictor-merkkisellä..Ei siinä sen kummempaa ja onhan se ihana nähä sen viivan piirtyvän tikkuun uudestaankin =) Ihan oikeesti!

Yhteistyössä