raskaana. mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
sain juuri tietää olevani raskaana, vahinko raskaus. en tiedä mitä tehdä, minne soittaa, lääkärille? neuvolaan? kun en tiedä vielä haluanko lapsen pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lapsen isä on abortin kannalla, mutta sanoi että jos haluan lapsen pitää niin on mukana.

sit varaat neuvolaan ajan ja lähdette miettimään yhdessä mitä jatkossa.. siksi mahdollisimman pian, et jos päädyt keskeytykseen on se "helpompi" mitä pienemmät viikot on kyseessä

Minä en varmaan tilaisi keskusteluaikaa, vaan juttelisin siskoni kanssa. Tarkoitan tällä sitä, että minusta olisi luontevinta pohtia sitä päätöstä jonkun luotettavan ja järkevän lähipiirin ihmisen (ehkä useammankin) kanssa.

Mullakin on vahinko raskaus ehkäisykapselin kanssa. Sain ehkä yhden kerran vahingossa väärät lääkkeet menkat kaks kuukautta myöhässä mut testit näyttää negaa (varmaan ehkäsykapselien hormonien vaikutuksesta) tkossa eivät usko ja naureskelevat vaan ja käskivät olla yhteydessä gyneeni. Sain gyneltä lääkäri ajan 16.12 päivälle keskustelemaan mun ehkäsykapselista, kun se sen laittokin. Mutta mulla on vahva tunne, että oon raskaana ja haluisin ajan aikasemmin. Yksityiselle ei opiskelijalla ole varaa.

Yhteistyössä