Raskaana kunnes toisin todistetaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oletteko olleet kuitenkin raskaana, vaikka raskaustesti näytti negatiivista? Milloin saitte plussan? Minulla on jo kiertopäivä 43 menossa ja testi vaan näyttää negaa.

No kuinka paljon menkat on nyt myöhässä? Tiedätkä varmasti milloin ovis on ollut? Jos pitkät ja epäsäännölliset kierrot on sulle ihan yleisiä, niin silloin on tosi vaikea tietää koska olis mahdollisesti raksautunut ja koska se näkyisi testissä. Kannattais varmaan mennä lääkäriin ja käydä labrassa verikokeessa varmistamassa, joka tapauksessa kannattaa tutkia jos menkat vaan jää pois.

Mulla oli viime kierto 38 pvä ja epäsäännölliset ne kyllä on. Jos sitä vaan odottelis vielä hetken ja testais uudelleen. Jos on nega, niin kai se on lääkäriin sit mentävä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli viime kierto 38 pvä ja epäsäännölliset ne kyllä on. Jos sitä vaan odottelis vielä hetken ja testais uudelleen. Jos on nega, niin kai se on lääkäriin sit mentävä.

VArmaan ihan järkevää, koska "vasta" viisi päivää on myöhässä nyt. Mulla kunnon plussat tulleet aina vasta kun menkat on olleet noin viikon myöhässä. OJs nyt kuitenkin peukuttaisin, että plussa sieltä tulee :)

Yhteistyössä