Raskaana(ko)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja damn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

damn

Vieras
Eli siis, en nyt oikeen tiiä miten alottasin tän, mutta oltiin lauantai-aamuna poikaystävän kanssa vähän lähemmässä kontakstissa, ei siis yhdynnässä asti kuitenkaan, mutta hyväilyä ym.. ja siis kuukautiskierron mukaan mulla piti alkaa lauantaiaamuna menkat, niinku alkokin, et tyyliin puolen tunnin päästä tästä mun ja poikakaverin "hiplailusta" kävin vessassa ja sain laittaa tamponin ja mulla on nii runsaat kuukautiset että saan heti alottaa super-koolla. ( huomasin jälkikäteen et sängyssäkin oli jo vähän verta.. damn) nno, sitte launtai ja sunnuntai päivinä mulla oli ihan yhtä runsasta vuotoa ku aina ennenki, mut sitte maanantaina ja tiistaina vuoto on ollu nii niukkaa että pikkuhousunsuojalla pärjää hyvin, koska siihenki vuotaa vaan tyyliin ihan pikkuisen verta. Ja siis mulla ei oo koskaan ennen käyny näi..

Eli siis osaisko kukaan sanoa mistä johtuu. Lauantaina kyllä piettiin paikat ns. puhtaina, että on melkeenpä mahdotonta etta siemennestettä olis sormen kautta emättimeen joutunu, muttei tietenkään nyt aivan täysin mahdotontakaa.. Eli oonko raskaana, vai johtuuko tää vaa siitä että viime viikolla urheilin tosi paljon, rankat treenit ja sitten olin keskiviikko-illasta perjantai aamuun kuumessa ja myönnän urheilleeni kuumeessaki jonkin verran. Stressiäkin on ollu jonku verran ja tietysti nyt panikointia tänkin asian suhteen..

Anteeks romaani ja sekavava teksti muutenkin.. + Tiiän ettei kaksplus oo mikään raskaustesti, mut tarvisin oikeasti apua ja kiitos niille jotka oikeesti osais auttaa ja neuvoa ja vastata.

et varmasti oo raskaana! sen voin luvata.ressi ja kaikki vaikuttaa kiertoon ja menkkoihin muutenkin.
eikä aina välttämättä oo samanlaiset menkat. vaikka edeltavät 10vuotta olis ollukkin säännöllistä. 'älä ressaa. et ole raskaana!!!!!!!

Ai siis meinaat, että oisit tuosta viime lauantaisesta raskaana? :D Älä huoli, tuskinpa olet. Ei se ainakaan tuohon viime kiertoon vielä olis vaikuttanu, vaikka oisitkin (mutta menkkojen aikaan on erittäin epätodennäköistä, joskin mahdollista, tulla raskaaksi).

Menkat nyt on erilaisia kierrosta toiseen. Milloin mistäkin syystä. En nyt kuitenkaan ois huolissani. ;)

No kuule, kun me emme todellakaan tiedä oletko sinä raskaana vai et!
Älä viitsi ihan tällaista kysellä. Sen sijaan osta se raskaustesti ja tee se, niin tiedät itse asian.

ai että lauantaina ois päässyt siittiöt uimaan sisällesi ja oisit nyt raskaana? Meneehän siinä kiinnittymisessäkin aikaa, ja ei ne noin vain sormella mene niin pitkälle että kohtuun pääsisivät. Todella mahdotonta.

[QUOTE="Lila";22270344]No kuule, kun me emme todellakaan tiedä oletko sinä raskaana vai et!
Älä viitsi ihan tällaista kysellä. Sen sijaan osta se raskaustesti ja tee se, niin tiedät itse asian.[/QUOTE]

miks noin jyrkkä vastaus? jos oot noin ilkeä,niin ei varmaan tarvi vastata ollenkaan.....
voisit vastata asiallisemmin. tai sit et ollenkaan!!!!

Hei,

Tuosta hyväilystä silloin lauantaina et millään ilveellä ole voinut tulla raskaaksi.
Ja kun nainen tulee raskaaksi, sitä ei heti tiedä. Menee ovulaatiosta ja hedelmöittymishetkestä jo viikko pelkästään siihen että alkio kiinnittyy, toinen viikko siitä sitten että testissä raskaus näkyy. Suurin todennäköisyys tulla raskaaksi on muutama päivä ennen ovulaatiota, ovulaation aikaan ja päivän tai pari sen jälkeen. Ovulaatiota ei tietenkään tule jos sinulla on huolellisesti käytössä jokin hormonaalinen ehkäisy.

Kuukautisvuoto vaihtelee naisilla todella helposti, pienikin stressi tai huonot unet, uusi elämäntilanne jne riittävät kierron sekoittamaan. Eikä aina tarvita mitään syytä, vuoto ja kierto vain vaihtelevat.

Vuoto voi kuitenkin tulla joskus alkuraskaudenkin aikaan. Jos epäilet olevasi raskaana, laske 19vrk eteenpäin edellisestä yhdynnästä ja älä tällä välillä ole yhdynnässä ilman ehkäisyä. Näin voit luottaa testitulokseen.

Yhteistyössä