raskaana->keskeytys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ei

Vieras
en kaipaa mitään saarnoja tästä aiheesta...
miten mun pitäs toimia, kun sain eilen tietooni että olen raskaana... menkat on tulleet kyllä mutta outo vatsakipu sai ajattelemaan että olisin raskaana(sama homma ollut 3:ssa muussakin alkurask.)
päädyttiin nyt siihen, että keskeytetään tämä ( erinäk. syistä ja ihan minun ja vauvan terveyden kannalta) viikoista en tiedä mitä on, epäilen että voisi olla 8-10 rv.
täytyneekö minun soittaa omalle lääkärille ja varata aikaa, vai miten saan lähetteen keskeytykseen... ehkäisy petti nimittäin...
onko muille ketkä keskeyttäneet laitettu samalla kierukkaa?
kiitos kovasti avustanne. tänään pitäs pääsät asiassa eteenpäin, ennen kun liian myöhäistä on..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
saakohan sieltä pian aikoja? nimittäin ottaako ne siellä ultran, koska en tosiaan tiedä varmasti viikoistakaan. täytyy yrittää soittaa sinne ä.nvlaan

Sä saat heti ajan,koska viikoista et ole varma. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja viuh:
soita suoraa lääkärillesi ja varaa aika!!yleensä saa nopeasti ajan kun selittää tilanteen!!

Juuri näin! Mä ainakin pääsin samana päivänä omaan terveyskeskukseen kun olin vastaavassa tilanteessa vuosi sitten. Oman tk:n lääkäri sitten laittoi lähetteen eteenpäin naistentautien poliklinikalle ja koko homma oli ohi 4 päivässä (tein testin keskiviikkona ja sunnuntaina oli lääkkeellisen keskeytyksen toka vaihe).

Tsemppiä!

kiiots. tsemppiä tässä tarvitaakin, koska en ole tuon keskeytyksen kannalla ollut koskaan. nyt vain on tilanne mikä on. jos huomiseksi saisin ajan kun ei ole mahollisuutta tänään sinne mennä.. soitan siis omalle lääkärille. ottaako lekuri sitten mitat, että millä viikolla ollaan..

Mun tapauksessa oma lääkäri ainoastaan "haastatteli" ja sitten naistentautien polilla gyne ultrasi ja antoi ekan lääkesatsin. Mutta varmaan vaihtelee käytännöt. Mulla koko homma tuli maksamaan 3 poliklinikkamaksua, eli 2x27e.

Yhteistyössä