Raskaana + kantoreppu (Ergo)

Terve

Onko joku kannellut esikoista kantorepussa raskaana ollessaan? Viikkoja on nyt 21 täynnä ja kantelen pari kertaa viikossa esikoista (11kk, n.11kg).

Meillä käytössä Ergon reppu, jonka asetan lantiolle mahdollisimman alas (iso takapuoli kyllä mahdollistaa "onneksi" melko alhaalla pitämisen). Silti tuntuu, että vyö saattaisi pikkusen painaa mahaa...

Luulotautia vai totta? Onko kukaan kysellyt asiaa valmistajalta/neuvolasta tms? Itselle neuvolasta sanottiin, että voin käyttää, jos en laita vyötä liian tiukalle, saattaa jopa tukea mahaa vähän.
 
juu
Mulla myös käytössä Ergo ja kantelen siinä tyttöä 1v7kk joka tosin painaa vain n. 10kg, viikkoja nyt 13 ja jotain ja olen ajatellut että kantelen tyttöä selässä niin pitkään kun se hyvältä tuntuu. Välillä jo nyt kyllä tuntuu että ahdistaa joten en varmaan kovinkaan pitkään enää Ergoa käytä.
 
meille hankittiin reppu viime keväänä, kun en siitä aiemmin tiennyt, harmi vaan sillä se on ihan paras vauva/taapero ostos minkä oon tehnyt!!!

viitaten alkp. kysymykseen, kannoin esikkoa = raahasin ja opetin sen kävelemään rappusia yms. kun en oikeen uskaltanu kantaa siinä vaiheessa kun olin jo ns loppusuoralla pari kuukautta ennen la.
meille tuli ikäeroa 1v2kk ja jos reppu olis ollut se olis kyll ollut käytössä!!!
suosittelen kantamaan ennemmin siinä kuin muuten.

hyvää odotusta sulle!
 

Yhteistyössä