Raskaana ja viimeisestä papa-kokeesta taas ikuisuus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas sama juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taas sama juttu

Vieras
Saan varmaan taas suurta ihmettelyä osakseni neuvolassa kun kerron, että viimeisestä papa-kokeesta on jo kohta 5 vuotta aikaa. En vaan tässä raskauksien välissä ole ehtinyt gynelle ja nyt taas raskaana ja papasta ikuisuus. Eihän ne sitä raskaanolevilta ota vai ottavatko?

Mietin itsekin ottaako ne nyt papan vai ei. Kun odotin esikoista 5-vuotta sitten niin ottivat neuvolassa papan ja muistan miten pelkäsin kun riskinä oli keskenmeno. Nyt olen taas raskaana ja papasta ei tietoakaan vaikka olen jo rv27 menossa. Täytyykin kysyä neuvolasta kun menen seuraavan kerran. On muutettu tässä välissä, joten mietin onko paikkakuntakohtaisia eroja.

[QUOTE="vieras";22933602]Mietin itsekin ottaako ne nyt papan vai ei. Kun odotin esikoista 5-vuotta sitten niin ottivat neuvolassa papan ja muistan miten pelkäsin kun riskinä oli keskenmeno. Nyt olen taas raskaana ja papasta ei tietoakaan vaikka olen jo rv27 menossa. Täytyykin kysyä neuvolasta kun menen seuraavan kerran. On muutettu tässä välissä, joten mietin onko paikkakuntakohtaisia eroja.[/QUOTE]

Ai ne ottavat... En kyllä taida suostua, juuri siksi että siinä jokin pieni keskenmenon riski on.

Multa on otettu kun epäilin että saatan olla raskaana ja otti silloin vaan kohdunsuulta näytteen, ei käyttäny harjaa ollenkaan. Ymmärsin että siinä ei mitään riskiä ole.

Yhteistyössä