raskaana ja vauva jo aivan alhaalla..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli esikoisesta jo aikasessa vaiheessa tosi alhaalla, mutta syntyi siltikin vasta viikoilla 41+5. Tämä tokakin on jo todella alhaalla kun tänään kävin vielä neuvolassakin sen toteamassa. Mutta en ainakaan omalla kohalla usko että viittais millään tavalla synnytykseen.
 

Yhteistyössä