Mulla oli esikoisesta jo aikasessa vaiheessa tosi alhaalla, mutta syntyi siltikin vasta viikoilla 41+5. Tämä tokakin on jo todella alhaalla kun tänään kävin vielä neuvolassakin sen toteamassa. Mutta en ainakaan omalla kohalla usko että viittais millään tavalla synnytykseen.
Yksi ei ollut kiinnittynyt vielä synnytkseen mennessä ja piti kävellä paljon. Toinen laskeutu pari kuukautta enne la ja syntyi reilua kuukautta ennenv36