raskaana ja töihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haenko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haenko?

Vieras
Sain vastikään tietää olevani raskaana. Olisi yksi työ mitä haluaisin hakea,mutta en tiedä kannattaako, jos raskaus onkin vaikea ja estäisi työntekoa. Työ on päiväkodissa lastenhoitoa jne. Ja se loppuisi maaliskuun lopussa,jolloin raskaus olisi jo edennyt 30 rv. Kannattaako edes yrittää työtä vai miten ajattelisitte tilanteen???? helppikää :)

Raskaus ei ole sairaus. Kummallista ajatella jo etukäteen, että jos onkin vaikea raskaus. Sua ei selvästikään kiinnosta työnteko joten älä hae vaan anna sitä työtä tehdä sellasen jolla on motivaatiota.

Eihän raskaus toki sairaus ole, mutta edellinen raskauteni oli hyvin kivulias ja selkäkivut vaivasivat. Aiemminkin olen joutunut pelkäämään lasten väkivaltaisuutta pk:ssa työskennellessäni, koska iskut kohdistuvat vatsan seutuun. Ei ole väärin laittaa omaa terveyttään työn edelle. Tosin minun ei olisi pakko hakea työtä lainkaan, olenhan hoitovapaalla..mutta kun haluaisin toisaalta saada työkokemusta ja kiinnostusta olisi. Ehkä vain niin suuri pelko ettei kaikki menisikään hyvin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eihän raskaus toki sairaus ole, mutta edellinen raskauteni oli hyvin kivulias ja selkäkivut vaivasivat. Aiemminkin olen joutunut pelkäämään lasten väkivaltaisuutta pk:ssa työskennellessäni, koska iskut kohdistuvat vatsan seutuun. Ei ole väärin laittaa omaa terveyttään työn edelle. Tosin minun ei olisi pakko hakea työtä lainkaan, olenhan hoitovapaalla..mutta kun haluaisin toisaalta saada työkokemusta ja kiinnostusta olisi. Ehkä vain niin suuri pelko ettei kaikki menisikään hyvin..

Älä huoli ei tuollaista valittajaa kukaan ota töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Juuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Älä huoli ei tuollaista valittajaa kukaan ota töihin.

Vali vali :D ilkeys vielä kostautuu omaan nilkkaasi!!

Yhteistyössä