raskaana ja mies kännissä *ärsyttää*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärripurrimurisja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärripurrimurisja

Vieras
Mitä mieltä olette, olenko mä tiukkis kun en sulattaisi miehen juomista yhtään näin odotusaikana. Mies ei juo usein, ehkä kerran kuussa, mutta kerralla uppoaakin sitten sellainen määrä että on ihan nakit silmillä. Tinttaa kotona joka on parempi kuin kylillä, eipähän tarvitse olla huolissaan. Mutta ärsyttää vaan niiin pirusti kattoa kun toinen on ihan kekkulissa, ei normaalisti polta ja kaljoissa ravaa kokoajan röökillä ja molottaa puhelimeen. Illan päätteeksi saattaa simahtaa jopa lattialle tai suihkuun.

Toka lapsi tulossa, ensimmäinen on vielä aika pieni ja mies kyllä malttaa aina siihen asti kunnes lapsi on nukkumassa.
Pitäskö mun löysätä pipoa vai pistää mies ruotuun?

no toihan on aika hyvin.mulla on pieni lapsi ja toinen tulossa.ukko on joka viikonloppu nakitsilmillä ja omilla menoillaan.lasta ei hoida tai kotia,saati minua helli.jos sulla on fiksu mies voisit sanoa että ottaa voi sen kerta kk himassa mutta jos koittas ottaa niin ettei sammu.mun mies ei puhetta kuuntele.hän on mies,hän tekee mitä haluaa.

mullakin sietokyky laski raskauden myötä.just toi molotus ärsyttää. mies kyl vähenteli aika lailla menojaan ja ei juo kotona, mut baarista tullessa jutustaa kovaan ääneen
co_fi055%5B1%5D.gif

Itse vetäisin melonin nenään tollaisesta käytöksestä! Ja mielestäni kyllä tuo kerran kuussa on usein...
Itse olen niin tiukkapipo että jos mies juo(n.3x vuodessa) niin silloin ei ole kotio tulemista kun vasta sitten kun on krapuloista selvinny, kun en kestä yhtään humalaisia/krapulaisia ihmisiä paitsi kun olen ite kännissä...

Alkuperäinen kirjoittaja ärripurrimurisja:
Mitä mieltä olette, olenko mä tiukkis kun en sulattaisi miehen juomista yhtään näin odotusaikana. Mies ei juo usein, ehkä kerran kuussa, mutta kerralla uppoaakin sitten sellainen määrä että on ihan nakit silmillä. Tinttaa kotona joka on parempi kuin kylillä, eipähän tarvitse olla huolissaan. Mutta ärsyttää vaan niiin pirusti kattoa kun toinen on ihan kekkulissa, ei normaalisti polta ja kaljoissa ravaa kokoajan röökillä ja molottaa puhelimeen. Illan päätteeksi saattaa simahtaa jopa lattialle tai suihkuun.

Toka lapsi tulossa, ensimmäinen on vielä aika pieni ja mies kyllä malttaa aina siihen asti kunnes lapsi on nukkumassa.
Pitäskö mun löysätä pipoa vai pistää mies ruotuun?

:/

Tässä tilanteessa voisin puolustaa molempia.

Mies juo KOTONA ja HARVOIN. Ei ole ilkeä, väkivaltainen tmv. Samoin on meilläkin :whistle:
Muistan kun olin raskaana, muakin ärsytti se, kun ukko oli ottanut. Ei siksi, että olisin itse halunnut vaan "muuten vaan". Sain jopa raivareita siitä, kun mies puhua pälpätti niin paljon. Koska selvinpäin on sitten vähäpuheisempi :/

Meinasit, että pitäisikö mies pistää ruotuun.. Mun mielestä vois varmaan sallia sen kuukausittaisen kotona juomisen. Tosi kilttiä sekin, että juo vasta kun lapsi nukkuu :)

Mun mies vetää aina paksuja sikareita, kun on juonu. Mua ärsyttää se :ashamed:

No ekaa odottaessa ei haiatnnut vaikka mies meni baareissa mutta jos joskus seuraava tulee niin saa herra kyllä elellä samalla lailla kun nyt pojan syntymän jälkeen, eli on viinailut vähentyneet hurjasti.

Ymmärrän täysin, meillä väännettiin kättä samasta asiasta! Ratkaisu oli että kumpikin tuli vähän vastaan, mies joi harvoin eikä ihan kännejä ja käyttäytyi kunnolla (ei sammuillut mihinkään) ja minä yritin olla pahemmin räpättämättä.

mua kans ärsytti raskausaikana, ku ukko joi. joikin vissiin 3 kertaa koko aikana, mut ärsytti silti. sit myöhemmin kadutti kun olin ollu niin hirvee. kun on sellanen lässyn lää kännissä ja rakastaa vaan niin kovin..heh. ja minä käskin vaan suksia vittuun.=) olin kyllä raskausaikana oikee pirttihirmu. oikeen hävettää.

Mulla ehkä raskauksien aikana kanssa sietokyky tuon suhteen ollu alempi, mutta mutta...Silti oon sitä mieltä ettei tuo oo paha, kiltisti kotona ottaa jos nyt vähän enemmänki, mutta ei oo "ympäristölleen" haitaksi.Voin vannoa että asiat vois olla PAAALLJJJJOOOOOOONNN huonomminki.

Ärsyttää vaikka en ole raskaana, että miehen pitää saunailtoisin juoda olutta. että rentoutua ei voi muuten. Juo sen mitä on. Ärsytti että isänsä kanssa joivat minun konjakkia ilman lupaa.

Mutta en puhu mitään. On aikuinen mies. Silloin sanon, jos on kärsimätön ja kiukkuinen lapsille kun on ottanut olutta ja lapset vielä hereillä. Haluaiisi heidän nopeasti pois silmistä. ottaa yleensä kun jo nukkuvat.

en minäkään siitä tykänny, että joi joka viikonloppu ja vähän viikollakin. Mutta tytön syntymän jälkeen on juonu tasan yhden kaljan. ( tytön syntymästä on kohta 2,5 vuotta)

no ryyppääminen on ihan perseestä, mut viä enemmän on se et toi ukko laitto näköjään puhelimenkin pois päältä etten vaan millään synnytyksellä herran iltaa pilaa. no pah, en mä sitä olis mukaan ottanu kuitenkaan, olis vaan voinu olla isompien lasten kaa täällä. grr!

Kerta kuukauteen on vähän, eli mun ääni menee sille pipon löysäämiselle ;) Meinaan vaan että meikäläisen ukko otti molempien raskauksien aikana joka viikonloppu joskus jopa kahtena päivänä |O Mulla sentäs pipo todella kiristy raskauksien aikana että kyllä ukko sitten saikin tuta tukassansa :whistle:

Yhteistyössä