YLE: Yhteistyö tauolle Suomi vs Japani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ilmoitan haluavani maahan lisää aasialaisia naisia.

"Ei oo myöskään sattumaa, että mun saamissa rasistisissa viesteissä näkyy lähes aina thainaisten halventaminen s.ksualisoinnin kautta. Mie tein syksyllä aiheesta podijakson (SITA-podcast jakso 55), jossa kerroin laajasti sekä mun kokemuksia että mielipiteitä aiheeseen liittyen. Tää IG:n merkkimäärä ei riitä että voisin toistaa samat asiat tähän".

Persu ei olisi persu, jollei uhriutuisi ja tarvittaessa keksisi vaikka kansainvälisiä toimijoita syyllisiksi omiin typeryyksiinsä.

Uhriutuminen on hallitusvastuussa ollut vähän vaikeampaa, mutta eiköhän seuraavan hallituksen aikana oppositiossa räksyttävä persu saa taas lukutaidottomampaa väestönosaa mukaansa.

Persu ei olisi persu, jollei uhriutuisi ja tarvittaessa keksisi vaikka kansainvälisiä toimijoita syyllisiksi omiin typeryyksiinsä.

Uhriutuminen on hallitusvastuussa ollut vähän vaikeampaa, mutta eiköhän seuraavan hallituksen aikana oppositiossa räksyttävä persu saa taas lukutaidottomampaa väestönosaa mukaansa.
Se "lukutaidoton kansanosa" luulee demarien lopettavan tulonsiirtojen leikkaamisen, mutta eihän siinä niin käy, vaan sakset viuhuu entistä tiuhempaan: SDP tekee petosjytkyjen äidin✂️

Se "lukutaidoton kansanosa" luulee demarien lopettavan tulonsiirtojen leikkaamisen, mutta eihän siinä niin käy, vaan sakset viuhuu entistä tiuhempaan: SDP tekee petosjytkyjen äidin✂️

Yhteistyössä