raskaana ja kuukautiset???!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkaimpani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rakkaimpani

Aktiivinen jäsen
29.08.2008
4 492
0
36
eli onkohan kuinka mahdollista?? on aivan sellainen olo että olen raskaana, tissit kasvaa, nännipihat varsinkin!!!! seksihalut vähäisiä, päänsärky. alkoholi yök. nälkä mutta ei tee mieli syödä, paitsi suklaata =) ja menkat alko 5pvä etuajassa, ja ei kestäny edes 4pvä. normaali viikko, muuten suht koht normit....emt,,

mä tääl mietin samaa, ku olin varma et täs kuus olis tärpänny, mut testit näytti negaa ja menkat tuli mut silti mun maha on vaan turvonnu ja väsyttää ja on etova olo. mä vaan en jaksa uskoa et en olis raskaana niin varmaan mieli on nyt tehny kepposia et luulen sen takia olevani raskaana. mut sun tapuksessa niin onhan se ain mahdollista et raskaana olisit. ootko tehny menkkojen jälkeen testiä?

mä en varmaan tee ellei oireet muutu tosi vahvoiksi. mä yritän vaan täs kierros nyt sit pupuilla ahkerasti et tärppäis. mul kumminkin kahdel edellisel raskaudella plussa tullu heti ku menkat jääny pois et yritän luottaa nyt noihin testin tuloksiin vaik ne negaa näytti. en tosiaan usko et raskaana olisin mut se ajatus vaan on jääny tonne takaraivoon niin et olisin raskaana niin en saa sitä ajatusta pois.

toivottavasti sun oireet joko vahvistuu tai sit katoaa. jos vahvistuu niin kannattaa varmaan tehä testi. tsemppiä sulle ja kiva muuten et palasit tuonne kolmatta kaipaavien joukkoon :hug:

Yhteistyössä