Raskaana ja antihistamiinit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hops"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hops"

Vieras
Taas alkaa jokavuotinen allergiavaiva, niin kysympä täältä että onko kukaan saanut "lupaa" syödä allergialääkkeitä esim. zyrtec tai vastaavia? Paketissa sanotaan ettei suositella raskauden aikana.

Olen saanut gyneltä luvan. Mutta mulla ollut vika kolmannes meneillään. Cetirizin ja benadryl olleet lääkäreideni hyväksymiä. Kandee kysyä omalta lekurilta.

tai nykyään ihan vastaavaa Heinixiä olen syönyt kaksi raskautta ja imetystä läpeensä. Muutoinkin syön sitä ympäri vuoden eikä ilman tule toimeen. Allergialääkärin siunauksella. Kaksi tervettä lasta on tuosta huolimatta maailmaan putkahtanut.

Toki olisi parempi olla ilman lääkkeitä jos voi, mutta jos oireet tekevät elämästä sietämättömän, on lääkitys paikallaan. Tämän kerron vain omalta kohdalta, kelleen toiselle en syömistä suosittele ilman lääkärinsä lupaa.

Mulla oli työterveyslääkärin kommentti että parempi olla äyttämättä, mutta jos ei äidillä henki kulje muuten niin sitten täytyy. Itse olen pärjännyt ilman.

Hmm.. olikohan se niin että heinixiä söin raskaana ja tuulixia imettäessä?
Tai toisinpäin.. Kun terkkari niin suositteli.

Myöhemmin sitten lääkäri sanoi että se on ihan ykshailee kumpaa syö milloinkin. Duact tosin oli siinä kiellettyjen listassa.