raskaana ilman oireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wandering
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wandering

Vieras
Kerokaas mulle voisinko olla raskaana vaikka ei ole MITÄÄN oireita? Eli mulla on säännöllinen kuukautiskierto, tikkujen mukaan en ovuloinut (vain haaleampi viiva), kuukautis-mahakipuja pikkusen oli pai pv sitten... Mutta nyt kuitenkin menkat pari pv myöhässä! Eli onko nyt vaan niin käynyt että kierto on muuttunut vai olisiko tapahtunut ihme ja voisinkin olla raskaana...?

Eli ennen kun testaan niin haluaisin tietää voiko raskaana edes olla ilman mitään tuntemuksia?

Voi kai olla ilman mitään tuntemuksia. Kyllä mun mielestä jotkut ovat niin sanoneet. Yleensä kai kuitenkin on jotain tuntemuksia, mutta nekin on niin itsestä kiinni, että mihin edes kiinnittää huomiota...

Kyllä kai raskaana voi olla ilman mitään oireita, mutta ei ilman ovulaatiota. Yksi vaihtoehto on, että et ovuloinut normaaliin aikaan, ja siksi menkat myöhässä. Toinen vaihtoehto on, että sulla olikin silti ovis, muttet vain huomannut sitä.

kyllä voi olla raskaana ilman oireita, mulla ei tullut mitään rintatuntemuksia, pahoinvointia tmv. Tosin yleensä oireet muutenkin tulevat vähän raskauden edettyä hedelmöityksestä kuitenkin joskus viim. 12 viikkoon mennessä, lähinnä siis pahoinvoinnista kun puhutaan. Loppupuolellahan sitten tulee jos jonkinmoista kolotusta.

Voi olla, mulle kävi niin. ja ovulaatiostakin sen verran että tapahtunuthan se minulla oli, mutta gyne ei kyllä nähnyt mitään kiinnittymisiä tms. kun siellä kp 22 olin... ovulaationtaoahtumisestakaan ei ollut 100 % varma...

miten kävi?

oona ja poika 3,5 kk

Yhteistyössä