raskaana heti synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiin_u
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiin_u

Vieras
tulin raskaaksi renkaasta huolimatta niin et esikko on nyt 1v2kk, sit tarkotuksella toinen perään.. pienempi nyt 2kk pian.. noh.. eilen sattu "vahinko" ja mies laukes sisään.. eikä ehkäsyä ole.. menkkoja muistuttavaa vuotoa oli n. 2,5viikkoa siiten.. tänään kävin vessassa ja paperiin jäi vaaleenpunasta hieman rusehtavaa limaa.. olikohan se nyt sitä kiinnitysvuotoa..? taitaapi meille olla tulossa taas vauva.. vai mitä arvelette?
hieman vaan arveluttaa kun kun meillä on sitten 3 alle 2 vuotiasta.. miten niiden kanssa pärjää.. kokemuksia? mitä täytyy ottaa huomioon?

voi helv...nää on aina yhtä ärsyttäviä. oikeesti..kukaan täällä ei voi tietää mitä sun limat on! ei edes madam mamma. |O

ootat pari viikkoo. jos ei menkat tuu tai oot epäileväinen teet testin. ;)

vauva oli syntyessään niin pieni ettei saanut ruokkia ku pullosta.. ei jaksanut imeä..:( oon yrittänyt imettää mut ei huoli.. itkee ja kyökkii vaan..
lähinnä olen kiinnostunut et mitä käytännön järjestelyjä.. millasen rattaat..?mahtuuko istuimet autoon.. miten järjestää päivät?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vauva oli syntyessään niin pieni ettei saanut ruokkia ku pullosta.. ei jaksanut imeä..:( oon yrittänyt imettää mut ei huoli.. itkee ja kyökkii vaan..
lähinnä olen kiinnostunut et mitä käytännön järjestelyjä.. millasen rattaat..?mahtuuko istuimet autoon.. miten järjestää päivät?

Ei varmaan nyt ihan vielä kannata tollasia miettiä, oottelet nyt rauhassa. Eiköhän tuo oo aika yleistä,että seuraavana päivänä tulee vessareissujen jälkeen paperiin jotain vereslimaista vuotoa!

siis lopeta. kysele sitten moisia kun olet tosiaan raskaana. ärsyttävää löpinää seuraavana päivänä, ja kahden lapsen äidiltä :0

Alkuperäinen kirjoittaja kristallilapsi04:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
voi helv...nää on aina yhtä ärsyttäviä. oikeesti..kukaan täällä ei voi tietää mitä sun limat on! ei edes madam mamma. |O

ootat pari viikkoo. jos ei menkat tuu tai oot epäileväinen teet testin. ;)

no no onko hormoonit hiukka piällä :D

no on! :kieh:
jaksan aina ihmetellä miten joku voi luulla että netin välityksellä voi tietää muitten limoista ja eritteistä. ne voi olla ihan mitä vaan. :o :laugh: ärrrrsyttää!

kyl ne autoon mahtuu,mahtuu meilläkin. sun eka ois jo kuitenkin 2vuotias niin menee sillä seisomalaudalla. ei tarvi kun tuplat mikkä sulla jo on.
ja imetyksellä ei oo mitään merkitystä raskaudenalkamiseen,mulla raskaus alkoi 2vko synnytyksestä vaikka imetin kunnolla. tosin meni kesken,mutta silti.

alan vaan jo panikoimaan ku melko var´masti tunnen itseni ja tiedän itsestäni et se kolmas on tulossa..

no sit se tulee. kyllä sä pärjäät. =) ja jos yhtään lohduttaa niin mustasukkaisuutta ei ainakaan pitäis olla ongelma. ja isoja autoja löytyy!
ootat tosiaan pari viikkoo niin tiedät varmaan. :hug:

muuta ehkäsyä en saa ku ei ole ollut jälkitarkastusta vielä ja kortsusta saan jotain ihottumaa ja kirvelee monta päivää jälkeen.. mies on lauénnut ulos mut nyt sekin on alkanut lipsumaan.,. kolmas otetaan silti ilolla vastaan jos tulee

Yhteistyössä